Děkujeme za pochopení.
J30a42n 37R74á27ž
Z praxe: Mám plug in hybrid. Motivací k jeho koupi bylo, že naprostá většina mých jízd je do 30km a že baterie lze nabíjet z normální zásuvky.. Takže inzerovaných 40-45 km dojezdu jen na baterie, se mi jevilo jako dostačující.
Reál: V zimních měsících byl dojezd max. 25km a tedˇ se mi po úplném nabytí baterií objeví údaj o dojezdu 42km, ale po ujetí 6km na nákup, se ukazuje dojezd 32km a po návratu domů, čili po ujetí 12-13 km je na display údaj o dojezdu 25km. A to se jedná o úsporný typ jízdy v příměstském provozu.
Dospěl jsem k názoru, že údaje o maximálním dojezdu aut na baterie se nedají brát vážně, s čímž by měl každý zájemce o koupi automobilu s elektromotorem počítat.
P23a66v39e73l 77D20v66o78ř96á49k
Já mám u benzinového Suzuki psanou spotřebu 7 l na 100 km, a přitom se pod 10l nemůžu dostat. Abych to taky dal k soudu?
Ono je potřeba se na to podívat jinak. Ta chyba není v principu elektromobilu, ale v nesolidnosti výrobce.
J70a28n 73R39á31ž
Jediné auto, se kterým jsem se někdy dostal na spotřebu udávanou v TP, byl před čtyřiceti lety koupený Fiat 127, kde jsem se na inzerovaných 6,5l/100km tehdy občas dostal. A rozumnou spotřebu udával v prospektech i BMW , kde jsem se s X5 na průměrnou spotřebu kolem deseti litrů, když jsem jel rozumně, taky dostal. Jinak u ostatních aut, a že jsem jich mělr od různých výrobců na desítky, ani náhodou!
S64t24a53n69i66s71l38a79v 74Š42e48v26e34č76e44k
je evidentní, že soudci, kteří si také pořidili elektrovehikl, se také cítí podvedeni a nasštváni.
L50u10b97o17š 98U54l50r24i13c63h
"Nejsem nadšený diktátem Bruselu, jenž nám cca 5 let vnucuje drahé elektromobily s mizerným dojezdem."
Môžete popísať ako konkrétne vám vnucuje Brusel drahé elektromobily s mizerným dojazdom?
V66l27a94d12i98m39í84r 19H82a93v16r88á66n17e54k
Nesmyslné emisní limity pro klasické vozy...výsledkem jsou tříválce, auta prošpikovaná různými asistenty, o které nestojím (start/stop, asistent jízdního pruhu).Ještě před dvěma roky se dal klasický Golf koupit za 390 000,dnes...610 000.
D85a63l41i39b92o41r 12S62t97y69s
Včera mi jedna dealerka, která dostala hybrid, dokazovala na firemních datech, že spotřebu má stejnou jako předtím v normálním autě....
T30o65m40á75š 24F98l50a16š98k54a
Tohle bych zase nebral nijak směrodatně. Klasický hybrid je dobrý pro častou akceleraci, tedy typicky pro jízdu ve městě. Dealeři ale většinou jezdí dlouhé trasy a tam hybrid ztrácí smysl. Tady bych se hybrida zastal.
T42o77m75á13š 62F16l51a81š37k60a
Takový optimista bych nebyl. Německý soud (taky pravomocně) rozhodl, že když řidič nastavoval v Tesle stěrače prostřednictvím dotykového displeje a zavinil nehodu, tak za to může automobilka díky nevhodnému ovládání. A mizí z aut velké displeje a vrací se tlačítka a páčky?
M89a62r23t67i85n 81R72a69k34o25u42š
Jenze to je jiny pripad. Tam se resilo kdo muze za nehodu. Tady je najednou situace, ze v Rakousku budou muset vyrobci udavat realny dojezd, nebo prestat prodavat. Protoze jinak si koupim auto a pak ho se ziskem vratim. Coz neni spatny obchodni model pro zakaznika, ale pro vyrobce uz to tak vyhodny neni. A jak vyrobce pak vysvetli, ze do Rakouska dodava auta s mensim dojezdem nez treba do Nemecka, kde podobny soudni vyrok neexistuje a tak se zatim udava dojezd nerealny.
B13o38h18u28m78i16l 79M16i48c60h17a10l
No, ona v horách vyjde udávaná spotřeba u spalovacího motoru? Taky ne, že? To by mohl každý horal udělat stejně s jakýmkoliv autem.
S51t18a87n37i75s85l89a30v 34J46e36l39e13n
Snížení dojezdu v horách asi zajímavý námět na výzkum.
Elektromobil sice může cestou dolů rekuperovat (takže nabere zpět desítky procent toho, co předtím spotřeboval cestou vzhůru), ale na druhou stranu je těžší (takže do kopců zase spotřebuje o dost víc energie než auto se spalovacím motorem), a v zimě má vyšší spotřebu kvůli topení a nižší kapacitu nádrže kvůli mrazu.
- Počet článků 338
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2093x