Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Došlo mi, o koho šlo, když jsem si dnes ráno přečetl, že se před domem toho "kanibala" shromáždilo na dvacet lidí, nadávali mu a vyhrožovali.

1 0
možnosti
VH

psssst, to si můžeme jen myslet a cenzor nikdy nespí...:-)

1 0
možnosti
Foto

připomněl jste mi V. Buriana z Antona Špelce ostrostřelce. já nikoho nejmenoval:-)

2 0
možnosti

Císař pán je vůl...í národa zvolen.:-)

0 0
možnosti

A nakonec se ukázalo, že pohřešovaná odjela s penězi na Slovensko.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik