Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ty děti, všechno popletou. Adélka, nebo jak se jmenovala, šla jako vždy, k vilnému strýčkovy pro peníze na brambory. Adélka měla občas kalhotky od krve, to věčně těhotná maminka neměla. Děti, které moc často nechodily do školy, měli pro toto jediné vysvětlení, že ji strejda okusuje. Nehledejte na tom nic divného, před nedávnem v Přerově vrávoral opilec přes přechod pro chodce a po zdárném překonání vozovky upadl, mládež, přestože viděla situaci na vlastní oči, zalarmovala okolo postávající příbuzné, kteří se jali pronásledovat kamion, který místem projížděl.

0 0
možnosti
Foto

Došlo mi, o koho šlo, když jsem si dnes ráno přečetl, že se před domem toho "kanibala" shromáždilo na dvacet lidí, nadávali mu a vyhrožovali.

1 0
možnosti

psssst, to si můžeme jen myslet a cenzor nikdy nespí...:-)

1 0
možnosti

Upřímně, když potkáte holku s nůší brambor, úplně normálně vás napadne, že si z ní k těm erteplím uděláte smažák. Nechápu, proč se z toho dělá kovbojka...

2 0
možnosti

Tak v určité komunitě to může někoho skutečně napadnout.:-)

0 0
možnosti

;-D, když jsem ráno četla o kanibalismu v Čechách první článek, musela jsem si ho přečíst dvakrát, jestli jsem opravdu pochopila psané slovo. Ale Vy jste shrnul dokonale, diky:-). Jen by mě fakt zajimalo, co jedla ta skupina občanů, pokud nebyly brambory. Doufám, že soused je v pohodě.

3 0
možnosti

Na druhé straně je dobré, že již naši dobrodruzi nemusí jezdit za lidojedy na druhý konec světa...:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS