Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Čarovným kamínkem dosáhly vánoční pohádky svého dna. Něco tak otřesného jsem opravdu hodně dlouho neviděla.:-/

9 0
možnosti

Kdesi jsem na ni četl chválu. Prý výborný děj, skvělý výkon Bydžovské apod. ;-D

0 0
možnosti

Klást velké nároky na nové pohádky v této konzumní době je nereálné. Mne zaujaly jímavé lesní bytosti (tedy mimo ten hobytín), ty se jim fakt povedly :-)

1 0
možnosti

Myslím si, že zase tolik ne. Sedmero krkavců od Alice Nellis je výborná pohádka,např....

4 0
možnosti

Já jsem zase plakala u certiho brka, krůtí brko 

3 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS