Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jestli mi něco uplně zbořilo, tak titulek Možná se budete divit... u L.Čermáka:))

13 0
možnosti
PS

P76e75t78r 62S84k68á87l45a

6. 12. 2019 17:12

Jo, ten se mu povedl.

Radši jsem to ani nečetl, jen jsem se divil;-D

3 0
možnosti
Foto

To já stojím ještě pevněji! ;-DR^R^R^

6 1
možnosti
PK

No, na humor je tady privilegované duo Trčálek - Dvořák, že by vznikalo trio?

2 0
možnosti
Foto

Jen pan Korecký ne, ten je vážný a seriózní. ;-D

4 1
možnosti
JS

R^ Jo, je to tíha. Pořádná fůra. Chudák Andrej už se pod tou svojí sotva prohýbá. Ale je tu krásně.:-)

5 1
možnosti
AN

Nebudeme, dokonce vám to i věříme...

0 0
možnosti
Foto

V článku bych opravil jen poslední větu na:

"Ne...ty Lidové milice neměly zaniknout!"

Jinak dobrý, dal jsem karmu.

2 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik