Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Taky se mi kdysi něco takového stalo, ale je to opravdu zcela výjimečná událost. Ale ještě horší neštěstí je, když je v hospodě jen Gambrinus.

11 2
možnosti
Foto

No, nejsem nějaký extra znalec, ale je fakt, že taková točená gambáč 11°se dá už nějakou dobu docela pít...

1 1
možnosti
AP

Normálně bych je tam nechal,ale zeptat se mě číšník takhle, tak mu řeknu SAMOZŘEJMĚ

24 2
možnosti
Foto

;-€ mne toto štve hrozně! My platili nedávno větší sumu za večeři pro 7 člennou rodinu, nechali jsme dýško asi 100,- a číšník se nepříjemně dotázal, zda jsme tím vyjádřili nespokojenost, že zvykem je dávat 10% útraty. 8-o

10 1
možnosti
DN
Foto

Nikdy se mi to nestalo, ale taky by mi to vadilo, protože je to laciná, vypočítavá psychologie.

5 1
možnosti
Foto

R^Vadí strašně. A taky mi vadí, když se mě u jakéhokoli výdeje jídla při pohledu na mou drobnou postavu ochotně ptají, jestli chci málo (za stejnou cenu). Obávám se, že to začíná být norma. O to víc potěšil Vás článek :-)

13 0
možnosti
Foto

Mně spíše zajímá, jak dlouho zde tento článek /zveřejněný těsně před polednem/ vydrží. Zaprvé není "ozdrojovaný" a za druhé není podle autorského práva a Kodexu blogera uveden autor fotky půllitru u perexu. Kdybych něco podobného (ve smyslu rčení "Co je dovoleno koňovi - a tak dále") - udělal já, tak už by mě admini z hlavní strany iDnes smazali. ;-(

1 0
možnosti
Foto

Aspoň víte, kdy máte zveřejňovat: v době, kdy jsou admini na obědě ;-D

4 0
možnosti

Takové jednání od pinkla je hnusné a nepřijatelné!

12 1
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik