Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Doufám, že až vyrostu tak nebudu protivnej zlej dědek jako vy

0 2
možnosti

Musím říct, že se mi nelíbí chování ani jednoho ze zúčastněných.

Jít s někým na pivo, který ani nezaokrouhlí na desetikorunu, to mě hanba fackuje a velmi se stydím.

Zeptat se, jestli chce vrátit ty tři koruny, to mě hanba fackuje podruhé.

0 0
možnosti

Chce to namátkové kontroly, kdo by se jich rád neujal? A při opakování takovou hospodu zavřít. Naopak - padesátku mu pouze ukázat, a až si připraví nazpět, tak teprve pak mu jí dát. Zřejmě nejspíše kombinace obou "opatření"!

0 0
možnosti

Mě by zase přišlo blbé nedat v hospodě dýško, ale každej to má nastavené jinak.

2 1
možnosti
Foto

J86a12n 75H18i91n47k

16. 9. 2019 1:38

Málokdo to má nastavené tak, že mu obsluha navrhne dýško a požádá o souhlas. Mě by to teda taky překvapilo jako drzost. To už je víc fér napsat do ceníku "doporučené" dýško, jste-li spokojeni.

3 0
možnosti

Kdyz si takhle jdu na pivo sam, tak k zadnym problemum nedochazi a uctuje mi jen to co jsem vypil. Kdyz ale jdeme spolecne s nasi tridou z gymlu na nas vyrocni sraz, tak nas vzdy vsude oberou o nekolik stovek. Nikde se totiz nedelaji carky na tacky nebo stvrzenky, ale pouze vam ukazi na obrazovku na hodne prehnany spolecny ucet.

Tohle zaplatte a potom si to rozdelte mezi sebou jak chcete. Takhle nas dostali vzdy!

1 0
možnosti

podle me je za tim obycejna lenost a nedostatek socialni inteligence. protoze vetsinou kazdy rekne 30 jeste predtim, nez zacne pingl hledat drobne. vy jste to nerekl a jemu se nechtelo strachat v kasirce, pokud byste mu to pak stejne nechal. lidi si to proste ulehcuji jak se da.

2 2
možnosti

Někteří lidé jsou prostě kouzelní. Pamatuji, jak jsem asi před 20ti léty platil za stavební materiál. Bylo to třeba cca 16 tisíc a tak jsem to při placení zarovnal na celé tisícikoruny a nechal dyško asi 80Kč. No a poté jsem si vzpomněl ještě na např. hmoždinky za tři koruny .. no a pan prodejce mě nechal rozdrobit další tisícovku, prostě nad tím nemávnul rukou, což mi přišlo docela divné chování. No nic, vícekrát jsem tam už nejel a on asi za rok zkrachoval.

3 0
možnosti
Foto

Kdyby se mne takto zeptal, asi bych nad tou drzostí nebyl schopen vypravit slovo. Roztál-li bych k možné mluvě, nenechal bych mu ani půl haléře. R^

3 0
možnosti
Foto

Autor je zdá se držgrešle a ještě k tomu bez skrupulí propaguje alkohol za řidítky. ;-O

Zdravím Tě, Vladimíre. :-)

1 2
možnosti

Ahoj Míro, no tak jak jsem psal, je to cca 100 metrů od mého bydliště a tak jsem kolo pěkně dovedl....i když po jednom pivu byť trošku se vztekem vypitém bych téměř s jistotou ani nenadýchal. Pokud jsem spokojen, dýško dám (nepíšu, že rád):-). Tohle je opačný případ...

0 0
možnosti

I55v23a32n 67M11i81n29á38ř

12. 9. 2019 17:21

Otázka výčepního ke zcela samozřejmému navrácení peněz, není jen projevem nesolidního podnikání. Je to ukázka - zcela promyšleného hajzlovství.

7 1
možnosti
Foto

On nepodniká, je zaměstnanec. Chtělo by to nejdříve přemýšlet, a potom reagovat.

5 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS