Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vážený kolego, kolega bloger Čermák je již pověstný, ale máme to podobné, rovněž jsem cca 2x otevřel jeho čtení a jednou musel reagovat.

Jinak díky za potvrzení mé zkušenosti s ním, neboť mne udivuje, že relativně mladý člověk, který navíc pracuje s malými dětmi, má takto zpracovanou realitu. Adorovat a ještě tímto způsobem presidenta je již za hranicí dobrého vkusu ( a to jsem velmi mírný)

K otvírání diskuse. Pan Nožička si stěžuje na jistého pana Veverku. (nevím, blogy kolegy Nožičky rovněž nečtu). Docela mu závidím. U mne je to cca 4-5 lidí stejného zaměření, kteří se slétnou do diskuse, aby ji zcela znepřehlednili svými zcela nesouvisejícími projevy (jmenovat nebudu, nechci jim dělat reklamu). Diskusi přesto otvírám vždy a mažu jen osobní útoky, které jsou dle mého mínění již přes čáru. Což může udělat každý bloger.

Jinak za tento blog karma a hodně silný žaludek při četbě jeho zdroje. R^

29 0
možnosti
JN

Pane Vodvářko, to já vaše blogy občas čtu a diskuse pod nimi také. Takže registruji, že některé příspěvky občas mažete a trollování pana Hermánka Vás jednu dobu naštvalo natolik, že jste řekl, že budete automaticky mazat všechny jeho příspěvky.

Já jsem to u zmíněného pana Veverky zkusil také, ovšem když on je tam opakovaně vkládal znovu (i přes systémem psané varování, že opakované vkládání může být mazáno administrací), tak mě to bavit přestalo, a ten vynakládaný čas či energie mě za to prostě nestály...

Pan Hermánek ovšem brzy poté dostal od administrace definitivní stop, pan Veverka nikoliv - přestože dle mého názoru porušuje pravidla slušné diskuse mnohem víc než pan Hermánek. Takže asi tak.

4 1
možnosti
Foto

Pana Hermánka jsem začal mazat v okamžiku, kdy jeho příspěvky nabyly formu :"opravdu?", "fakt?". Říkám na rovinu, že jeho absence zde mi nechybí. Jelikož nevím, co Vám zmíněný pan Veverka píše, nemohu Vám radit, jak s ním máte naložit.

Pěkný den, pane Nožičko.

3 0
možnosti
JN

Vám také, pane Vodvářko.

1 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik