Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Pan Čermák a jeho názory... takhle to úplně stačí. Vám karma.

12 3
možnosti
Foto

Vážený kolego, kolega bloger Čermák je již pověstný, ale máme to podobné, rovněž jsem cca 2x otevřel jeho čtení a jednou musel reagovat.

Jinak díky za potvrzení mé zkušenosti s ním, neboť mne udivuje, že relativně mladý člověk, který navíc pracuje s malými dětmi, má takto zpracovanou realitu. Adorovat a ještě tímto způsobem presidenta je již za hranicí dobrého vkusu ( a to jsem velmi mírný)

K otvírání diskuse. Pan Nožička si stěžuje na jistého pana Veverku. (nevím, blogy kolegy Nožičky rovněž nečtu). Docela mu závidím. U mne je to cca 4-5 lidí stejného zaměření, kteří se slétnou do diskuse, aby ji zcela znepřehlednili svými zcela nesouvisejícími projevy (jmenovat nebudu, nechci jim dělat reklamu). Diskusi přesto otvírám vždy a mažu jen osobní útoky, které jsou dle mého mínění již přes čáru. Což může udělat každý bloger.

Jinak za tento blog karma a hodně silný žaludek při četbě jeho zdroje. R^

29 0
možnosti
JN

Pane Vodvářko, to já vaše blogy občas čtu a diskuse pod nimi také. Takže registruji, že některé příspěvky občas mažete a trollování pana Hermánka Vás jednu dobu naštvalo natolik, že jste řekl, že budete automaticky mazat všechny jeho příspěvky.

Já jsem to u zmíněného pana Veverky zkusil také, ovšem když on je tam opakovaně vkládal znovu (i přes systémem psané varování, že opakované vkládání může být mazáno administrací), tak mě to bavit přestalo, a ten vynakládaný čas či energie mě za to prostě nestály...

Pan Hermánek ovšem brzy poté dostal od administrace definitivní stop, pan Veverka nikoliv - přestože dle mého názoru porušuje pravidla slušné diskuse mnohem víc než pan Hermánek. Takže asi tak.

4 1
možnosti
JN

Kolega Vlk tady vyzval ostatní kolegy blogery k tomu, aby se vyjádřili k možnosti neotvírat diskuse, já tak tedy učiním.

Možná si někteří všimli, že jsem pod posledními 3 blogy diskuse neotevřel, přestože jsem tady napsal již přes tisíc blogů a ty, kde nebyla diskuse otevřena, by se daly spočítat na prstech jedné ruky. Ale způsob diskutování jistého Bedřicha Veverky, který každou diskusi, do které zavítá, "otapetuje" trolujícími příspěvky nebývalého rozsahu a ještě se navíc zpravidla pokouší urážet každého, kdo ho za jeho způsob "diskutování" kritizuje, k tomu přiměl i mě. Přičemž mě udivilo, že tenhle způsob diskutování administrátorce diskusí nevadí, zvlášť, když zde v minulosti dostali ban i diskutéři, kteří pravidla slušné diskuse porušovali mnohonásobně méně než pan Veverka.

Proto se opravdu nedivím některým kolegům, že přestali diskuse otvírat již dříve a na rozdíl od kolegy Vlka si nemyslím, že by to byl "plivanec do očí názorových oponentů." Tito lidé nejspíš jen nestojí o to, aby je zde někdo veřejně urážel, pomlouval, atd. Čili nejde o to, že by se báli nesouhlasných názorů, ale jsou prostě znechuceni praktikami některých zdejších diskutérů.

A jinak Davide: Vám velmi vadí neotvírání diskusí, mně zase třeba to, když někdo sice diskusi vždy otevře, ale vcelku často publikovaný článek třeba po hodině smaže (zřejmě na základě toho, že se v diskusi objeví kritické příspěvky...)

8 1
možnosti
Foto

,,Kolega"? Kolega blogger, kolega diskutér, kolega takydiskutér. Trošku mi to připomíná cosi jako hospodu, kde když chtěl někdo platit, ozvalo se: ,,u kolegy prosím";-)

2 0
možnosti
JH

Že se pane Čermáku nestydíte, když kvůli vám musí tenhle nešťastný autor porušovat své svaté zásady!:-)

7 5
možnosti
Foto

Štěkat, nebo neštěkat8-o A to jako na blogu, nebo v tzv. diskuzi, resp. v obojím. A KDYŽ NĚKDO NEOTEVŘE ONU ,,DISKUZI", co s ním? Nařídit mu jí, čI ho nejlépe zmizet? Co s tím. Že by taky řešit to/ho tak nějak po soudružsku?;-D Jinak, jen ho/je nechte, atˇ si pindá/pindaj. Nejsou/není sám v celém ,,šírém občanském spektru". A pokud by někdo směl, a jinej nesměl, spíše bysme se vrátili poněkud nazpět;-)

1 0
možnosti
Foto

U mého blogu jsem napsal o soustavném tvrzení těch, co mají tu jedinou, správnou, nezpochybnitelnou, nejčastěji východní pravdu:

"Demonstranti jsou zmanipulovaní, nevědí co chtějí, zaplacení, Milion chvilek pro demokracii je netransparentně financován, transparenty se rozdávají a je to záležitost jen Prahy."

Na svém fotoblogu jsem FOTOGRAFIEMI přímo z místa doložil, že toto tvrzení je jenom prachsprostá lež (podobně jako u p. Čermáka) a tento blogger stejně jako diskutující příznivci té správné pravdy pod mým blogem nyní pro změnu píšou:

"Demonstranti jsou zmanipulovaní, nevědí co chtějí, zaplacení, Milion chvilek pro demokracii je netransparentně financován, transparenty se rozdávají a je to záležitost jen Prahy."

6 0
možnosti
Foto

Já se musím, ač nerad přiznat. Mně účast na demonstracích platí Babiš. Zlevnil mně cesto rychlíkem tak, že platím menší hodnotu, než má lístek, který dostanu. Tak aspoň takhle využívám slevu, když jedu do Prahy na demonstraci pro němu. Za hodinu a dvacet minut jsem v Praze. Uznávám, že jsem velký nevděčník.

17 2
možnosti
AZ

Jestli p. Čermák pracuje s dětmi, jak píšete, jsem v klidu. S Vámi bych měla velký problém, ale je přece demokracie, svoboda slova,..........

4 0
možnosti
Foto

Svoboda slova, anebo projevu je spíše privilegium než právo a je obhajitelné ji omezit, jestliže se ji společnost cítí ohrožena.

8 3
možnosti
LV

Pan Libor Čermák je živým důkazem toho, co se stane z člověka, když si odstřihne zpětnou vazbu.

14 2
možnosti
KT

Když on je zřejmě mimozemšťan.

0 0
možnosti
MS

R^ Pan Čermák bezesporu neumí matematiku. Demonstrace není proti vůli českých lidí, ale jen a pouze proti vůli 30% českých lidí. To je trochu podstatný rozdíl. I malé dítě snad pochopí, že většina se neskládá z 30%, ale musí překročit min 50%.

Takže státní převrat proti třetině obyvatelstva není a nemůže být státním převratem. Dokonce 4 roky volebního mandátu není a nejsou nějakým nesmrtelným privilegiem politika. I v obyčejném zaměstnání můžete dostat výpověď kvůli nekázni, nebo prokázané trestné činnosti, odsouzení, suspendace při vyšetřování - prostě normální běžné věci, které se dějí běžným lidem. Je i to převrat, když zaměstnavatel využije svého práva?

14 1
možnosti
JR

Dokonce je to jeste min, jedna se cca o 18 % opravnenych volicu.

7 0
možnosti
DV

D62a81v59i16d 76V27l52k

6. 6. 2019 8:54

Už jsem to tady psal mnohokrát a psal jsem to i administrátorům blogu.

Blog Idnesu má nějaký duch a k tomu duchu stejnou měrou jako možnost svobodně se vyjádřit blogy, patří i možnost diskuse pod nimi. Blogy pod kterými není záměrně otevírána diskuse podle mne odporuji duchu a atmosféře Blogu Idnesu. Vyznění mnoha navíc velmi konfrontačních blogů týkajících se politiky a aktuálního děním bez diskuse je potom mnohdy takové ,že připomínají pouze neuctivý plivanec do obličeje názorovým oponentům, kteří se nemohou vyjádřit a odpovědět. Je to postě jakoby bloger řekl: "Nevážím si Vás, jste hlupáci s pitomými názory a teď laskavě držte klapačky!!"

Já s možností neotvírat diskuse pod blogy o politice zásadně nesouhlasím a strašně mi to vadí.

Bylo by fajn, kdyby se k tomu vyjádřili i ostatní kolegové blogeři.

A díky za blog VladimíreR^

20 1
možnosti
VH

Davide taky mi to vadí a zakázal bych to. Pomalu už mi tu chybí i Jirka Heřmánek...jak ten uměl diskutovat...ale beru to. Nejhorší je nediskutovat, to je jak pes za vraty- :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik