Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Už je to fakt komické! Ze Slovenska k nám přibyl novodobý Jánošík - EU bere a sobě dává! To mu nestačí, bere tedy i mé osobě. Já mu nechci dotovat řepku, rohlíky a další, z daní, které odevzdávám ČR. Mám návrh - Sympatizanti Hnutí ANO, podobně jako tomu bylo u ROH - Nechejte si stahovat přímo ve své mzdy % Kč. Posílejte je jeho rodině, tak vyjádříte svou upřímnou podporu. Vy i já - Budeme mít pokoj :-)

12 4
možnosti
Foto

Já to Babišovi také nechci platit a také nechci platit Hrušínského divadlo, Jandovy Evropské hodnoty a mnoho tisíc dalších věcí, takže podporuji všemi deseti váš návrh, ať si každý podporuje koho chce, ale přísně adresně a výhradně jenom svými penězi.

2 0
možnosti
JH

Pryč s Babišem! Prosperitu ČR zajistí Piráti a osvědčení , topkaři, ódeesáci...:-)

8 0
možnosti
JH

...jak jsem jen mohl zapomenout na lidovce!

10 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik