Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Autor článku má 100% pravdu.Já jsem dokonce vypnul zvuk,protože tu Hrstkovou opravdu nešlo poslouchat a mluvila jak býv.mistrině světa.Kdyby sama jezdila tak jak kritizovala,rozhodně by byla úspěšnější.Ono to ale tak bývá.Kdo nic moc neumí a skoro ničeho nedosáhne,rozhodně umí líp kecat a radit !

5 1
možnosti
JV

Zlatá slova platí nejen pro sport, ale i pro politiku. Dobře napsáno.R^

1 0
možnosti

A stačí si taky poslechnout "expertku" na krasobruslení. Podle ní všichni až na naše nebruslí dobře, nemají dobrou hudbu, neumí se oblékati. Jen jsou lepší než naši.

Tak nekritický pohled expertky stojí za všechny peníze.;-)

5 0
možnosti
VH

Člověk, který se umístí na 15. místě OH je odborníkem v daném sportu. Kdo jiný by jím měl být. Hrstková nás reprezentovala roky.

Spolukomentátor je tam proto, aby divákům (převážně lajkům) jízdu přiblížil z odborného hlediska - tedy zda nasadil včas, že záklon je chyba, že má váce klouzat. Když jste tak mimořádným odborníkem, tak komentář nepotřebujete. Proč si ho nevypnete?

2 3
možnosti
VH

Sledoval jste živě závod i s komentářem?

9 0
možnosti
OU
VH

Kdo v kterém sportu neplnil limity (kromě jasně politické účasti KLDR). Moc by mně zajímalo. Který ze zadaných limitů (která kritérium) byl překročen?

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem si říkala která že to mistryně světa tak fundovaně komentuje mladistvým hlasem. Nasel jste to za mne. Děkuji.

4 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik