Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DB

AHA nové technologie i vám slouží jako zástěrka pro podvod. Je přece jedno jakým způsobem si přivolám taxislužbu. To je jasné a proti tomu ani já nenamítám. Jen musí řidiči UBERu a jejich auta splňovat požadavky na přepravu osob za úplatu.

Kdyby se jednalo jen a jen o sdílenou ekonomiku jak UBER PŘEDSTÍRÁ, tak by cena za přepravu směla krýt jen polovinu nákladů řidiče na benzín a nic víc. Tedy vůbec žádnou mzdu. A to je právě omyl UBER si účtuje tak, že vzniká i mzda jak pro řidiče tak i pro centrálu UBERu...a to pak není sdílení ekonomika ale čistá taxislužba.

A pro taxislužbu zde jsou jisté zákony, které UBER neplní a překračuje...tedy zločinecká organizace a kdokoliv je v této organizaci činný, je členem zločinného spolčení a měl by být souzen včetně těch řidičů.

a důvodem je že jezdí jen tolik aby nepřekročili nezdanitelnou částku...a tak vlastně okrádají stát o daně.........které ovšem normální taxíkář musí platit.........

a krom toho lžou.......

je mi s podivem, že si někdo takto může naběhnout na řeči i sdílené ekonomice a moderním způsobu. Je to jen zabalený podvod.......

5 9
možnosti
AP

Hele, jel jste někdy vůbec taxíkem nebo Uberem, že to tak zaujatě komentujete? Řekl bych, že kromě tečkování........................... neumíte vůbec nic jiného.

PS: Jestli píšete z Bohnic, pod dozorem primáře, tak se omlouvám a přeji pěkný pobyt. ;-)

5 2
možnosti
MJ

Autorovi karma. Je ale vidět, že taxikářské loby zvoní hrana, za primátora Béma by Uber spláchly levou zadní což tehdy dokázaly odklonem metra trasy A místo na letiště, naprosto nepochopitelně pro většinu lidí do Motola. Dnes žebrají o schůzky s politiky a patrně finanční zdroje, které tehdy rozhodovaly o jejich zájmech jsou menší než by dokázaly pohnout kolem dějin.

10 0
možnosti
JR

Taxikáři odklonili trasu metra?;-D;-D;-D

1 2
možnosti
TK

Troufl byste si obdobně napsat, že podnikatelé, kteří tvrdí, že je EET zlikviduje, mají přestat brečet a jít makat k soustruhu, nebo naskladňovat do Lídlu, protože firmy zoufale hledají zaměstnance? :-P

4 10
možnosti
JP

Taxíkem jet můžu, ale taky nemusím. U EET si nemůžu vybrat, jestli ho budu používat nebo ne. A kdo myslíte, že ty náklady na EET nakonec zaplatí? No zákazník přece, ne? To je důvod, proč ho hodně rozumně myslících lidí nemusí. Zlikviduje drobné podnikání a drobné přivýdělky a ještě si to sami zaplatíme?

5 6
možnosti
MM

New York má cca 8,5 milionu obyvatel + haldu turistů. Tohle vše obsluhuje 12000 taxikářů s koncesí.

Praha má 1,2 milionu obyvatel a i s turisty nepřekračuje 1,5 milionu, ale uvádí se že zde jezdí téměř 8000 taxikářů. To je s ohledem na počty obyvatel více než 4x více než v NY. Tebude to taky jeden z důvodů proč "Taxikáři v Praze nemají co do úst" ?

Oni si totiž vytvářejí konkurenci sami a ani k tomu Uber a spol. nepotřebují.

23 0
možnosti
JR

Odkud je váš zdroj hovořící o 8000 taxi? Díky.

1 0
možnosti
MH

Když vidím, jak taxikáři v Praze brojí proti pokroku, tak přemýšlím, jak asi kdysi brojili drožkaři proti automobilové taxislužbě ? Za mne jsou taxikáři zloději. Měli by se v první řadě oprostit od podvodníků ve svých řadách.

22 0
možnosti
PK

No jo, kdopak ale bude taxikařit ? Nebo jsou také nějací poctiví, kteří zbudou?

0 0
možnosti
Foto

J79i65ř25í 88L42i13b79e70r

8. 2. 2018 20:26

Jasná karma R^ Pokud ti chudáci taxikáři třou bídu s nouzí, jako řidiči MHD se určitě uchytí, a budou mít jistotu pravidelného příjmu. :-)

17 2
možnosti
MV

To je přesný. I v kabině MHD můžou mít voňavý stromečky. Akorát ty tepláky by museli opustit...

34 1
možnosti
Foto

I81v23a34n 89M82a77r79e87k

8. 2. 2018 13:52

Dnes mimořádně karma p.Havránku. R^

9 0
možnosti
Foto

Taxikáři nic nezavinili. Ze strany města je pražská taxislužba přeregulovaná až k smrti, jen by se taxikáři měli snažit, aby byly regulace mírnější pro všechny a ne naopak.

3 23
možnosti
MS

Čtu správně? Taxikáři nezavinili platbu několik set Kč za jízdu několik kilometrů? Kolik Kč za kilometr si berou stěhováci a řidiči nákladních aut, že se jim chtějí rovnat?

22 1
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik