Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Škoda, že se této kauze nevěnuje větší mediální pozornost a to průběžně. Opět to vede ke zvýšení, již tak narušené důvěry v bezpečnostní složky. Pomáhej a ochranuj.....možná se mýlím ale je to na jejich autech? No zní to pěkně....ale asi platí pomož si a ochran se sám...

22 0
možnosti
Foto

No, to by ti výtržníci pěkně dopadli.

0 2
možnosti
VV

Policie Milana Chovance podezrele pripomina normalizacni policii Jaromira Obziny. Ceska policie byla, je a asi i bude stat ve state.

21 0
možnosti
Foto

Já s policií nikdy žádný problém neměl:

1. V roce 1997 mě chytli na Roztylech, jel jsem 58 v omezení 40. Když jsem ji řekl: "konejte svou povinnost" jen zírali. Ale místo navrhovaných 500,- jsem to usmlouval na 200,-.

2. Asi před deseti lety jsem jel Švehlovou ulicí a na světlech u Nádraží Hostivař jsem se chtěl nedovoleně otočit.

Tak jsem nechal všechny auta v protisměru projet, ale protože byla zimní období a asi 21:00 hod. tak jsem neviděl, že to poslední auto má majáček.

Jak jsem se otočil, tak jsem viděl, že to jsou "políši" a oni jen na okamžik pustili ten majáček. Zajeli ke kraji, já jim dal 500,- a všichni jsme se smáli, jaké to jsem pako.

0 9
možnosti
JR

J71a37n 41R17á60ž

13. 12. 2017 16:16

I já jsem požádal Ježíška o kameru. Dnešní zážitek, kdy neuvěřitelně riskatním manévrem mne málem vytlačila ze silnice velkou rychlostí jedoucí a mezi auty kličkující Octavie při honění se za jiným autem, o které jsem se dověděli, že je policejní až když jsem ji viděli po pár kilometrech u krajnice a posádka už v policejních čepicích z ní vystupovala, mne k tomu donutil..

Jen duchapřítomnost řidiče jedoucího přede mnou, že při manévru policistů nešlápl na brzdu, to bych do něj naplno vrazil, ale uhnul prudce vlevo (nikdo tam naštěstí nejel) a já tak měl možnost smykem se vyhnout těm šílencům po krajnici, nedošlo k vážné bouračce, kde by pochopitelně byli všichni vini, mimo těch policistů.

23 0
možnosti
Foto

Musíte sledovat provoz v zrcátku.

0 10
možnosti
OB

Už nevím kdo to v minulosti prohlásil "Nevím proč se jim říká státní bezpečnost, já se cítím nejvíce v nebezepči když mne zastavují" ;-DR^

25 0
možnosti
JR

J55a20n 37R56á84ž

13. 12. 2017 16:23

Jest pravdou, že jsem se dřív dopraváků v bílých čepicích nebál a když už mne zastavili, probíhalo to v naprosté většině v klidu. Dnes mi ti kluci v uniformách připadají nějak vystresovaní, na všechno, i nevinou otázku, reagují hystericky a hned vyhrožují málem vězením. A co víc...neznají dobře předpisy a tak se někdy dostávám do komických situací, kdy musím vysvětlovat (i dokazovat pomocí internetu) policistovi, že text v zákonu zní jinak, než se mi on snaží ve své horlivosti namluvit.

14 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik