Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

A mě mrzí, že už u nás nejsou mnohem víc rozšířeny střelné zbraně, jak si někteří přejí. To už policista v civilu se zbraní v ruce i ten druhý mohli být po smrti, nebo ještě lépe z toho mohla vyrůst při zapojení více lidí docela pěkná přestřelka. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ano, to by bylo hezké.

1 0
možnosti
JH

J32o85s82e41f 30H15á75j69e72k

7. 10. 2017 18:51

Ta diskuse zaplevelená výplody pana Hermánka mě hluboce dojala a přinutila k zamyšlení, jestli by jmenovaný nemohl být po volbách Ku.da ministrem. Pokud se týká žvanění, tak na to určitě má.

7 1
možnosti
Foto

To si myslíte hezky.

0 0
možnosti
KS

K59a22r30l55a 79S78u34c51h86á

7. 10. 2017 15:27

aspoň vyrušit, píšu níže, viděla jsem foto, kdy si střelec v klidu u rozbitého okna zřejmě vybírá další zbraň, ale schytala jsem to, jako bych střílela já..

0 0
možnosti

Napíšu jen: protože Plzeň. To stačí.

6 0
možnosti
Foto

Ano, to je správný přístup.

2 0
možnosti
KK

Správně, je demokracie. Co je dobře a co ne by měla určovat veřejnost, nejlépe na internetových diskusích.

Nejmíň jednou do měsíce vidíme ve zprávách zastavení zfetovaného řidiče s několika zákazy řízení. Nepostupovala při tom policie dost důrazně? Exemplárně potrestat, nejlépe vyhodit bez nároku na výsluhu.

Zastavila zbytečně střízlivého a nezfetovaného, byla při tom přehnaně důrazná a padla vulgární slova? Exemplárně potrestat, nejlépe vyhodit bez nároku na výsluhu.

To by tak hrálo aby se policie neřídila místními diskutéry. :-/

3 22
možnosti
MC

A mávat pistolí na střízlivého a nezfetovaného řidiče, který se nezdá ani nikterak agresivní, Vám připadne normální?8-o

20 2
možnosti
PA

Policisté se sice zachovali dost nevhodně, ale situaci jednoznačně vyprovokoval řidič dodávky a kameraman. Jak je z videa patrné, oba přejížděli žlutou plnou čáru a omezovali řidiče mercedesu. Když se do svého prohu nevejdou, tak tam nemají co dělat. O nějakém "podjíždění" se nedá mluvit. Maximálně o souběžné jízdě ve dvou pruzích. Pokud policisté rozsvítili majáky a STOPku, měli ji ostatní řidiči respektovat. To ten se škodovkou neudělal. Copak vám dopraváci ukazují průkazku přes sklo, když vás staví?

2 9
možnosti
VH

Vy jste někde viděl majáky a STOPku??? Já ani vteřinu.

3 1
možnosti
Foto

Z toho videa vůbec nejsem moudrý. Řeč je o pistolích, ale žádnou jsem v jejich rukou neviděl. Co udělala ta posádka kontrolovaného vozu, že vzbudila pozornost, jasné není.

Ale ti policisté také nereagovali jako klasičtí dopraváci, což ani nebyli. Pozici "natáčečů" bych popsal asi takto: "Nejlepší obranou je útok".

Na dálnici jezdí civilní policejní vozy a když někoho kontrolují (mně se to zatím nestalo), tak zapnou modré majáčky a nápis STOP. A pokud ten služební mercedes rozsvítil nápis STOP, tak se mi nějaké volání po služebních průkazech zdá nadbytečné.

Myslím, že máslo na hlavě mají obě strany.

2 28
možnosti
MC

Voni jsou snad slepej, ten co vylez z toho auta první, měl asi v ruce průkazku...:-/

16 0
možnosti
VV

Nojo, jen ten zlej Andrej Babis toho hodnyho Milana Chovance s Tomasem Tuhym neopravnene osocuje.

Jake zakony a hlavne pro koho v teto zemi jeste plati?

1 1
možnosti
JN

Co má Babiš společné s chováním dvou debilů?

1 1
možnosti
JS

J60a27n 67S82t30e23h13l91í28k

6. 10. 2017 21:47

Chovají se jako prasata a bude hůř. Máme teď jeden super policejní útvar, taková velká rodina. Já na bráchu...

16 0
možnosti
Foto

Také mne napadlo, jak by dopadl běžný řidič bez kamery a bez právníka.

24 0
možnosti
PT

P19e43t70r 64T28o51m59e73k

6. 10. 2017 22:43

Špatně by dopadl.

13 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik