Vladimír Havránek

Soudružko Konečná mýlíte se, Putin je pravý komunista!

Blog soudružky Konečné je vrcholem komunistické zrůdnosti. Celá jejich historie je lemována potoky krve. Za Leninem, Stalinem a dalšími věrnými komunisty jsou miliony mrtvých. Ať to byl hladomor, deportace do gulagů či okupace

15.4.2022 v 10:36 | Karma článku: 35.81 | Přečteno: 1083 | Diskuse

Vladimír Havránek

Lze se radovat, když 1400 kilometrů od nás probíhá genocida?

Orbán zvítězil v maďarských volbách. Prohlásil, že porazil i Zelenského. Putin mu srdečně blahopřál. Náš Miloš jej nazval přítelem, stejně jako před pár lety Putina. A to vše je nic proti zavraždění více než čtyř set civilistů...

4.4.2022 v 16:32 | Karma článku: 21.87 | Přečteno: 326 | Diskuse

Vladimír Havránek

I když sotva začalo jaro, Rusko sklízí, co nedávno zaselo!

Válka je zlo, ať je to kdekoli. Pokud jsou v čele státu chorobné mozky, měli by v první řadě nést riziko oni. Místo nich sledujeme miliony uprchlíků, kteří jsou vyhnáni ze svých domovů. Vše, co roky budovali je rozbořené, zničené.

1.4.2022 v 14:27 | Karma článku: 27.35 | Přečteno: 618 | Diskuse

Vladimír Havránek

Mynář letěl pozvat katarského emíra do Česka. Vláda ani ministerstvo o tom nevěděly...

To nevymyslíš! Vedoucí PK Vratislav Mynář odletěl minulou středu do katarského Dauhá. Letěl s pověřením Miloše Zemana a osobně pozval katarského emíra do Česka. O jeho cestě nabyla informována vláda, ani ministerstvo zahraničí!

31.3.2022 v 11:51 | Karma článku: 27.02 | Přečteno: 752 | Diskuse

Vladimír Havránek

Televizní soutěže Kde domov můj a Lovec...co mě překvapilo

Když se z různých důvodů nechce ven a není člověk v práci, rád se podívám na soutěže v televizi. Původně jsem byl s bratrem a synem přihlášen k Aleši Hámovi. Zatímco oni se poprali se soutěží se ctí, já se jako klasický Bobeš

30.3.2022 v 9:47 | Karma článku: 26.34 | Přečteno: 1384 | Diskuse

Vladimír Havránek

Už zase přejmenováváme ulice....?

Jednu věc mám jasnou. Pohled na Rusko mám od přečtení knihy Jeden den Ivana Děnisoviče stejný. Místo tisíce slov uvedu jen, že nejlépe to vyjádřila Irena Dousková v románu Hrdý Budžes...Asi všichni znáte skvělé divadelní ztvárnění

25.3.2022 v 15:43 | Karma článku: 24.59 | Přečteno: 1110 | Diskuse

Vladimír Havránek

Experti radí...do penze našetřete alespoň dva miliony

A není to málo Antone Pavloviči? Vzhledem k tomu, že důchodového věku dosáhnu za cca 15 měsíců, mám se co ohánět. Jelikož jsem jejich knížecí radu neznal, mám sotva pětinu zmíněné částky. Nuž, vychází mi, že z každého platu do

18.3.2022 v 9:17 | Karma článku: 32.26 | Přečteno: 1267 | Diskuse

Vladimír Havránek

Co jen mi dnešní situace s Ukrajinou připomíná?

Když vidím, do jaké "společnosti" se dostanu, ani se mi nechce psát. Sexy mozek oživuje Norimberské zákony a Větva řeší situaci turistů v městečku Sosua na druhém konci světa. To, co se dnes děje mě začíná připomínat Mnichov 1938.

10.3.2022 v 12:53 | Karma článku: 28.74 | Přečteno: 860 | Diskuse

Vladimír Havránek

Rusko a mé zkušenosti s ním...

V roce 1968 mi bylo 9 let. S maminkou a starším bratrem jsme 21.8. jeli vlakem ze Starého Plzence do Plzně na zmrzlinu. Dlouho jsme se s bratrem na výlet těšili. V Plzni byl ještě podchod u Mrakodrapu. Tam náš výlet brzy skončil.

7.3.2022 v 10:00 | Karma článku: 32.56 | Přečteno: 1171 | Diskuse

Vladimír Havránek

Lží místních kolaborantů nemají hranice....

Ten nejčtenější obdivovatel Putina Větvička a mnozí další se pohoršují nad vypnutím dezinformačních webů. Ještě před dvěma týdny psal o vlacích plných tanků mířících ze západu na východ a oslavoval Putina jako mírotvorce...

6.3.2022 v 13:00 | Karma článku: 34.92 | Přečteno: 1422 | Diskuse

Vladimír Havránek

Ruský web Izvestija.ru cituje na hlavní stránce poslance SPD...

Je zajímavé, čím ruské weby krmí své čtenáře. Hlavní zpráva toho nejčtenějšího: Ruská speciální operace na Donbasu. Snaha nemocného prezidenta obnovit hranice bývalého Sovětského Svazu nemá hranice. Ukrajinu zaberou, Bělorusko mu

24.2.2022 v 9:28 | Karma článku: 26.47 | Přečteno: 1004 | Diskuse

Vladimír Havránek

Mají nesmyslné požadavky Vladimíra Vladimíroviče nějaké hranice?

Rusko si zjevně spletlo dobu. Zdá se mi, že Putin má kalendář s rokem 1945 a jako vítězná mocnosti 2. světové války má vše dovolené. Jak jinak si vysvětlit často až nehorázné požadavky, jimiž drží v šachu světovou stabilitu?

17.2.2022 v 22:23 | Karma článku: 27.56 | Přečteno: 617 | Diskuse

Vladimír Havránek

Ať se děje cokoli, Filip Pešán nehnutě stojí a žvýká...výsledek tomu odpovídá!

V den, kdy Jaromír Jágr slaví padesátku, jsme poprvé v historii OH nepostoupili do čtvrtfinále. Mám pocit, že měl být v Číně a na střídačce burcovat mužstvo. Pokud toho nebyl schopen trenér, nebyl tam nikdo, kdo by mužstvo zvedl.

15.2.2022 v 12:18 | Karma článku: 26.29 | Přečteno: 869 | Diskuse

Vladimír Havránek

Straší nás omikronem, ale na chřipku zemře více lidí...

Každý den si říkám, zda se ve svých 62 letech ještě dočkám pohledu na skutečné tváře lidí v divadle, autobusu, či v obchodě...teda, tomu se vyhýbám. Také jste si všimli jak málo nových věcí potřebujeme a co všechno skrývá náš

12.1.2022 v 16:02 | Karma článku: 22.62 | Přečteno: 567 | Diskuse

Vladimír Havránek

Ruští výsadkáři likvidují občany Kazachstánu v rámci mírových sil

Ten scénář je stále stejný. Kolikrát už jsme jej zažili (i v naší zemi). Nyní nespokojení občané Kazachstánu vyšli do ulic. Důvodem bylo zdražení LPG. Kazašský prezident vyhlásil vyjímečný stav a hádejte, koho požádal o pomoc?

6.1.2022 v 10:49 | Karma článku: 26.55 | Přečteno: 937 | Diskuse

Vladimír Havránek

Cosi je shnilého kolem očkování...

Pamatujete tu radost, když byla schválena první vakcína? Zavládlo nadšení a mnozí z nás, jsme si mysleli, že je vyhráno. Potom následovalo vystřízlivění jako po Silvestru. Dobře, zvládli jsme první dávku, víme co nás čeká.

30.12.2021 v 21:18 | Karma článku: 35.57 | Přečteno: 1274 | Diskuse

Vladimír Havránek

IDNES.cz se pomalu, ale jistě mění na reklamní doménu, v níž nakrátko problesknou zprávy..

Ano, reklama je všude kolem. Čím méně s ní souhlasíme, či v lepším případě tolerujeme, tím plíživěji všude vleze. V rádiu už jsem alergický na reklamní sdělení typu: Který obchodník je opravdu levný...? Za volantem mě v centru

1.12.2021 v 13:57 | Karma článku: 29.06 | Přečteno: 564 | Diskuse

Vladimír Havránek

Ne ve Wu-chanu, ale na dně svařáku na vánočních trzích vznikl covid...

Před chvilkou jsem se vrátil z NC Olympia. Ne, nešmejdím ve zbytečných buticích ani to není můj nový koníček. Ač je to neuvěřitelné, mají tam skvělé knihkupectví. Přehledné, s velkým obsahem titulů. A co je hlavní, jsou tam 3 malé

26.11.2021 v 11:47 | Karma článku: 25.37 | Přečteno: 621 | Diskuse

Vladimír Havránek

Soudem uznaný lhář byl převezen do Lán, aby mohl více škodit...

Přijde mi to, že naše kasa je bezedná a zlaté mince jsou kdykoli k dispozici. Navzdory doporučení lékařů byl MZ převezen do lán. Když sečtu celá armáda.... řidiči, ochranka , ale hlavně mnoho zdravotníků. Nyní, kdy je nutná každá

25.11.2021 v 12:15 | Karma článku: 32.49 | Přečteno: 969 | Diskuse

Vladimír Havránek

S dětmi na fotbalovou ligu?...to je asi nemáte moc rádi...

Mám rád fotbal. Jistě nejsem jediný. Pokud mám možnost, rád se jdu podívat hlavně na zápasy Viktorie Plzeň. Po posledním otřesném zážitku si pečlivě vybírám sektor, v němž budu zápas sledovat. Tím zážitkem bylo utkání

11.11.2021 v 11:03 | Karma článku: 19.93 | Přečteno: 499 | Diskuse
Počet článků 338 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2035

62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.