Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ja jen,ze dnes jsme sledovani ne jen organy ale i neorgany, jako je Facebook, Google, Twiter, Whatsup...vedi o kazdem clenu vse, nebot je umi 'donutit" na sebe povedet i cislo trenyrek. To STB nedokazalo, pravda? Jsme sledovani kamerami na ulicich, v metru, vsude...takze o jakem sledovani minuleho rezimu mluvite drahy pane? Nezastavam se byvaleho rezimu, prozil jsem ho od narozeni, ale reaguji na vasi vetu v peresu.:-)

4 3
možnosti
LV

Ona existuje povinnost na sebe všexhno vybl8t na facebooku? A někdo vás sleduje, protože se neangažujete nebo máte příbuzné v zahraničí?

6 0
možnosti
JN

už jsem četl hodně zajímavých názvů pro KSČ, ale tajné bratrstvo? To se vám opravdu povedlo.

1 0
možnosti
Foto

Rudé bratrstvo je správně Vnitřně rudé vztekem a nenávistí a rudé krví sta milionů obětí po celém světě, zejména však v Rusku a Číně

3 0
možnosti
Foto

J60a24n 65H67o51r91n88í72k

21. 10. 2019 22:42

Dík za vzpomínku na báječná léta budování světlých zítřkůR^.

Fakt bych to nikomu nepřál. Netřeba nikoho soudit, ale dobře si pamatovat...

6 0
možnosti
JK

Jsem šťastný, že jsem zažil revoluci a jsem šťastný, že žijeme ve svobodné zemi. Jen mi připadá, že si někteří, včetně vás, stále vytváříte nějaké hrozby a nepřátele. Já naopak vidím čím dál méně lidí, kteří vzpomínají na dobu před sametem, jako na dobrou. Plivání na Havla bych nechal být. To nemá s návratem do komunismu nic společného. Naopak si myslím, že lidem vadí jeho levicovost a ideový liberalismus.

9 0
možnosti
Foto

Děkuju. A dost si tu už týden říkám, je nejvyšší čas lidem připomínat, že se naučili všechno brát jako housky na krámě. Ale za tou samozřejmostí je pár jmen, co jim tahle samozřejmost odebrala životy a kariéry, a přesto je nezlomila. Zažili nepohodlí a věnovali nám něco, za což já jsem prostě šťastná. Jsem navíc opravdu hrdá, že je Václav Havel náš. Ve světě bych řekla, narozdíl od naší jedné poloviny, že tomuto mému vyhlášení všichni velmi dobře rozumějí.

Dekuji za oba skvělé a potřebné články.R^:-)...akorát kdyby si tak v redakci dal někdo úkol a do ikon přidal třeba to jeho véčko. Teď bych tu ikonu používala místy i docela ráda:))

10 0
možnosti
Foto

Bral bych i sluníčko, protože jsem beznadějně nenapravitelný sluníčkář ;-D

6 0
možnosti
JS

Karma a moc dík za ten článek.R^

5 0
možnosti
SB

Václav Havel patří k politikům, jejichž vinou Evropa zabředává do stále hlubší krize.

Místo toho, aby řešila problémy, které postuúpně přicházejí v každé době, se najednou začala plácat sebechvalně po ramenou, jak je skvělá, a usnula na vavřínech. A nyní se diví, že ztrácí jednu pozici za druhou vůči Číně, Indii a některým dalším státům.

Na prázdné fráze o nepolitické politice naletělo hodně lidí, ale Čína nás dostává na lopatky právě proto, že dělá politickou politiku.

My tady žvaníme o právech třetího nebo patnáctého nebo osmatřicátého pohlaví, zatímco Čína vychovává techniky.

12 12
možnosti
PK

Faktem je, když vidím jejich technický pokrok za 20 let, mrazí mě po zádech....

3 0
možnosti
Foto

Nějak ten mrazivě přesný blog je založen na mrazivě nepřesné paměti autora.

3 4
možnosti
Foto

Žijeme v otevřené, demokratické společnosti, kde je možné (sice jen omezeně, soukromě a ne v hlavních médiích), ale přece jen svobodně, kritizovat i modlu propagandy, Václava Havla.

5 7
možnosti
Foto

Tak si to pane Macku pamatujte, když se objeví kritika Zemana. Moc dobře si pamatujte co jste dnes napsal.

10 1
možnosti
KT

Mohu jen poděkovat za oba skvělé články autorovi i panu Honzákovi..

7 0
možnosti
SB

Neboli ve Václavu Havlovi vidíte spasitele.

Ale vzpomeňte si, co o spasitelích říkal Váš otec, který byl na rozdíl od Václava Havla skutečný velikán.

0 9
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik