Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Myslim ze jste tentokrat naletel pisalkum z iDnes.

Uz dlouho se o jakesi ökodani mluvi, zadnej sice nevi jak by mela vypadat, ale vsichni se shoduji, ze pro sptrebitele ba mela byt jaksi neutralni. nejvis se mluvi o kerosinu, ktery neni zdaneny vubec.

A protoze vas povazuji za jednoho z nemnoha serioznich blogeru zde, nejdriv jsem hledal nejaky clanek o toch 50 €C na strankach nemeckeho tisku. Nenasel jsem nic, a tak jsem volal na ADAC a tam se mne ptli odkud tento vymysl mam. Oni totiz take o nicem nevi.

0 0
možnosti

Ac oje tam k vysvetlovani? pokud jste to cetl pochopil, tak tam pisi vlastne to same co ja.

0 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik