Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

Oni urazili Terezu Hlůškovou? Tak to je tedy skandál!

0 0
možnosti
ZK

Na barrandovskýho ředitele telky, mi nešahejte. Je to úspěšný muž, bejvalej boxer, co rozdával rány i v Lukašenkovým Bělorusku, jak se zmínil. Asi ne za náš nároďák, to by se s reprezentací právem pochlubil, ale možná za klub Uhelný sklady, to byla známá líheň těchto sportovců -bijců. Já si myslím, že útočný články na jeho osobu jsou jenom závist. Jak jsem stačil vypozorovat, vlastní nemovitost někde ve Španělsku s vodním skútrem. Řečeno slovy pana Paroubka, kdo to dneska má. Jeho okolí zdobí krásný ženy, i to se určitě neodpouští. Trochu jsem mu zazlýval, že, bezesporu krásnou Kateřinu Brožovou, vyměnil za mladší model, ale vono to tak chodí. I vojetý auto taky vyměníte za novější typ a kolikrát nevadí, že i ono už je taky trochu amortizovaný.

A jeho pořady, na ty se vždycky těším. Má tam svoje nadšený publikum. Seděj tam v aréně a jsou šikovným kameramanem zabíraný tak, jakože je tam hlava na hlavě. Tak, to se nakonec nechá zaplatit jako každá jiná klaka, ale on si pro svoje postřehy a názory dokázal udělat kompars i z docela známejch politiků. Tůhle mu dělal roští Michal Kocáb. Ale jó, něco si řek, ale ke slovu se moc nedostal.

0 0
možnosti
Foto

Agáta není vůbec můj typ, takže nehrozí, že bych s ní někdy dosáhl vrcholu. Možná tak vrcholu trapnosti. Ale kandidátů na trapáka roku je mnohem víc a mají i větší šanci vyhrát

0 0
možnosti
Foto

Když klesají, nemůžou dosáhnout vrcholu. To by museli stoupat.

2 0
možnosti
Foto

Klesáním se nedosahuje vrcholu, pane Havránku, ale dna.....

3 0
možnosti
Foto

Úplně mě z nadpisu zamrazilo. Hned jsem pátral v paměti, jestli jsem s nějakou Agátou fakt někdy kdysi dávno nedosáhl vrcholu, a teď to na mě prasklo :-)

3 0
možnosti
JK

J82a75n 65K63y58š59k43a

21. 11. 2022 17:16

Já se přiznám, s jednou Agátou jsem kdysi dosáhl vrcholu. Vylezli jsme na Praděd.

1 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik