Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J59a57n 20R66á17ž

18. 9. 2022 17:49

U nás ve ve vesnici se točí velmi slušné (opravdu je to pitelné pivo ) Starobrno Bitr za 45, 4 km ve vedlejší vesnici mají na čepu výbornou Dalešickou hořkou dvanáctku za 48 a když si chci opravdu na pivu pochutnat, sednu na autobus a za deset minut si dávám v pivovarské restauraci skvělou Moraviu Speciál za 52.

0 0
možnosti

P64e79t50r 90M23a35n69d41a

18. 9. 2022 8:25

ceny piva neřeším, když chci pivo dám si pivo.

1 0
možnosti

J95a86n 89R51á27ž

18. 9. 2022 17:28

Když mám žízeň, dám si nějaký standard, čili běžné europivo, neb je to pořád lepší než nějaká sladká bžunda, ale když chci pivo vychutnat, tak pivo z malého pivovaru. Cena nehraje roli.

0 0
možnosti

Ceny piva neřeším. Vařím si svoje.

0 0
možnosti

Pokud mám odpovědět: mám rád točené, a čím bude dražší, tím ho budu pít méně a méně často. Tak nevím, jestli si takhle pivovary pomohou. Dal bych klidně 50 za jedno, ale dám si ho pak třeba 3 za měsíc. A doma pivo nepiju vůbec. Takže mají smůlu.

0 0
možnosti
Foto

Zdravím... nooo , nemohu nekomentovat... Musím říct, že některá piva z Krávy mám rád, s cenou asi moc neudělám. Jinak na náš klasický ležák už se dá zajít na víc míst než jen na Parkán. Já mám rád asi Mansfelda a Lékárnu nejvíc, ale těch podniků by bylo... Z nekorporátních značek a podniků určitě Pivstro, to je skvělej koncept převyšující ostatní pivárny a pivovar Raven. Moc mi chutná taky světlej ležák z Purkmistra, ale to je sice nekorporát, ale taková tradiční chuť... Z čeho mám pak radost největší je to, jak šla celá ta pivní scéna nahoru za poslední dvě dekády. Ostatně kde jinde by mělo pivo za něco stát, když ne u nás :-)

3 0
možnosti

Ahoj Filipe, vcelku souhlas. Minipivovarů je kolem Plzně už docela dost a Pivstro taky rád...je to dnes velice rozmanité a to je dobře.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik