Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem bohužel rozmazlen zahraniční produkcí, a tak krom jmenovaných starších filmů jsem v ničem nenalezl zalíbení. Prohlížím novinky na ČSFD - hle, český film - podívám se - a už zase: jakési strnulé figury na první čtené zkoušce. Samozřejmě pro diváctvo je ideální Anděl Páně. I ten jsem proběhl, chtělo to pak pořádného panáka.

Přitom čtu a čtu. Co knížka, to skvělý námět. Buď to autoři nechtějí, nebo nejsou peníze. :-)

3 0
možnosti

Rudišova Winterbergova poslední cesta, nyní čtu a R^.

0 0
možnosti
Foto

Já ano - Prvok, Šampón, Tečka a Karel...

0 0
možnosti

Neviděl bych to tak skepticky, je dost dobrých filmů.

1 0
možnosti

Z kvalitní filmové produkce po listopadu 1989. Zapomenuté světlo, Obecná škola, Kolja, Pelíšky, Ve stínu, Želary, Je třeba zabít Skála, Milada Horáková

3 0
možnosti

Souhlas a zvláště Zapomenuté světlo je výborný film.R^

0 0
možnosti

Jooo a jak mě připomněl synek, pozapomněl jsem na Vlastníky. Za mě velmi dobrý film. R^...a hudba Jana Dismana Zelenky R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

A ze stejného ranku je i Mimořádná událost.:-) taky hodně dobrý.

0 0
možnosti

Viděl. Zrovna včera jsem si pustil na DVD Vrchní prchni :-).

2 0
možnosti
Foto

Přesně o tom jsem se před pár dny bavila s manželem při sledování Vesničky mé střediskové...Ta kvalita, poetika a přidaná hodnota v současných filmech, které jedou na efekty a hlavně to rychle natočit, opravdu chybí.

Za mě jsou topkové třeba české pohádky natočené do roku 1989.

4 0
možnosti

Překvapivě dobrý nový český film je Až zařve lev. Byla jsem na něm nedávno v kině. Je ovšem pro milovníky historie.

1 0
možnosti

podobně upadla v rámci listopadových událostí v zapomnění Zdislava z Lemberka - film V erbu lvice...a těším se na Jáklova Jana Žižku

2 0
možnosti

Musím se přiznat, že novější českou film. tvorbu vůbec neznám, bo kino před 10 lety a ČT nesleduji a tak na ČS. filmu občas kouknu na něco pro pamětníky a dost. Snad se mýlím, ale ta starší generace pánů herců...Pivec, Nový, Burián a později například Kopecký,Sovák,Hanzlík, Bohdalová, Janžurová, Kemr, Hrušínský a další a další nebyla nahrazena lepším kádrem..anebo je to jen iluze mládí...:-)

5 0
možnosti

J58a28n 61M10a58r91e14k

30. 6. 2022 6:07

Neřekl bych, je tam i ted dost dobrých herců, na př. Viktor Preis, Hlaváčová, Munzar...ale to je tak vše, tak asi máte pavdu...

0 0
možnosti
Foto

J69a98n 69Š94i70k

30. 6. 2022 5:28

Neviděl a souhlasím. Ale podle mě se to týká I světové kinematografie, až na několik výjimek. Televizní tvorba se mi zdá kvalitnější. Hezký den

5 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik