Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I85v33a90n89a 26L13a81n40c43e

31. 3. 2022 12:31

Obdivuji každého, kdo před kameru přijde, asi bych si nevzpomněla ani na svoje jméno, taková jsem trémistka;-(

1 0
možnosti

"Na lovu" je dobrá soutěž, ale někdy mám pocit, že místy je výsledek trochu manipulován, zejména v situaci, kdy již dlouho nikdo nevyhrál a diváky by to mohlo začít otravovat. Markantní to bylo v dílu, kdy (jinak velmi sympatická) lovkyně v rozhodující chvíli odpověděla na otázku, ve které zemi byl velvyslancem Jan Masaryk - Francie, a umožnila tak soutěžícím vyhrát. Chápu, že lovci se mohou také mýlit, ale tato minela byla do nebe volající.:-)

0 0
možnosti
GC

Mne zase pripomnel pan lovec Kalkulator, ktery ma bezmala encyklopedicke znalosti, muj pokrocily vek :-) Nedokazal totiz odpovedet na otazku, ktere lyzarske vazani ma stejny nazev jako mesto v Afghanistanu. A pritom v sedesatych letech minuleho stoleti jsme vazani Kandahar pouzivali vsichni a kdo byl fakt frajer, mel ho v zajmu bezpecnosti doplnene o vyhazovaci spicku :-) Njn, holt pravek ...

0 0
možnosti
PK

Neznám a neviděl jsem, na kterém že kanálu to dávají ?

0 0
možnosti
Foto

Kde domov můj na ČT 1 a Lovce na Nově.

0 0
možnosti
Foto

V Lovci je to opravdu o rychlosti si vzpomenout. Něco v hlavě máte okamžitě, nad některou otázkou byste musel chvíli přemýšlet, ale to během minuty není možné.

Pak tam z některých vypadnou srandovní odpovědi, jako třeba, že Moskvou protéká řeka Volha (můj případ.);-D

Ale jinak skvělá zkušenost. A můj cíl byl neudělat ostudu, což jsem splnila.:-)

8 0
možnosti
Foto

Přitom Volha zas nebyla tak daleko. Ale neprotéká, no.:-)

1 0
možnosti
Foto

Vy se tomu smějete, ale před několika lety jsem z nudy sledoval jeden díl legendárního AZ kvízu.

Moderátor: „Pod písmenem P se skrývá obecný název psovité šelmy na tři písmena. Jakým slovem, které začíná na P, končí na S a mezi těmito souhláskami má samohlásku E, se psovité šelmě říká?“

Soutěžící (po dlouhém přemýšlení): „Ptakopysk.“

Moderátor: „Pod písmenem B se skrývá název nejslavnějšího románu Boženy Němcové, který tato spisovatelka věnovala své babičce. Kterým slovem, které v běžné řeči označuje prarodičku, Božena Němcová tuto knihu pojmenovala?“

Soutěžící (po ještě delším přemýšlení): „Broučci.“

4 0
možnosti
PD

P41e78t79r 70D31r95a53p89a90l

30. 3. 2022 10:02

na tyhle podle Vás "základní" otázky by neodpovědělo 80% populace. je rozdíl mít čas se rozmyslet a nebo muset střelit odpově ́d ve vteřině. Mám bratrance, nejchytřejší člověk v rodině, docent na VŠ, zájmy numismatika, historie, genealogie. Byl v AZ kvízu a říkal: "když se rozsvítilo to světlo na kameře, tak jsem nevěděl, ani kde bydlím..."

11 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik