Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

P92e80t73r 40L87o96r94e54n31c

6. 10. 2021 20:47

Pěší zóna Norimberk. Stánek s věhlasnými norimberskými klobáskami.

Buclatá Wirtin mě totálně ignoruje a šmudlá cosi na telefonu. Konečně mě vezme na milost a strčí mi "Drei in Weckla", zjišťuji že bohužel notně zuhelnatěné..., ani nepoděkuje za peníze, načež se obrátí k vedle zevlujícímu týpkovi a praví mu něco jako "Aní důmali, što sdělajut éto..."

Zírám - keine Wirtin, no báryšňa...Rv

1 0
možnosti
VV

Mam podobnou zkusenost. Ne z hotelu, ale s taxikari. Na jare jsem musel dv mesice dojizdet denne do nemocnice. Prvni mesic prebrala zdravotni pojistovna dopravu tam i zpet od spolecnosti kterou jsem si vybral. Taxikari zvonili vzdy par minut pred dohodnutym casem odjezdu. Dopravnim prostredkem bylo vzdy auto s hvezdou na chladici. Druhy mesic mi pojistovna zaridila taxikare Vsevoloda XXYY. Hned prvni den jsem ho po ctvrthodine cekani pred domem musel shanet telefonem. Zadne slovo omluvy a hned se ptal zda mluvim rusky. Aby aspon castecne dohnal zpozdeni hnal to pak v zone 30 vic nez stovkou. A dopravni prostredky nizsi stredni trida z Volfsburgu.

1 0
možnosti
PK

Čekal jsem na ty změny v Rakousku, možná jsem to přelítl a uniklo mi to, resp. pokud jste myslel ruské vlastnictví hotelu ?

0 0
možnosti
VH

Ano, dosud jsem se s tím nesetkal. Také množství zavřených penzionů a hotelů, ale to je zřejmě důsledek covidu.

1 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik