Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KL

Je hezké, že někdo myslí na to, abychom si mohly něco osahávat i my, ale mrzí mne, že se přitom zapomíná na spoluobčany nebinární...

1 0
možnosti
VV

A na co by si prosim ti nebinarni spolubcane meli podle vas sahat? Muzete to prosim mne nevedomemu vysvetlit?

2 0
možnosti
KL

To já nevím. Ale naše nevědomost jen dokládá, jak je tato minorita přehlížena.

4 0
možnosti
JS

To plus bylo omylem. Toužím pouze po tom, aby mně ta minorita vysvětlila na co sahat. Co když zjistím, že k minoritě patřím.

0 0
možnosti
VV

Mne by opravdu zajimalo zda vubec existuje. Vim o minorite s primarnimi muzskymi a sekundarnimi zenskymi organy a o jine jsem zatim neslysel.

Teda abych nezapamel tak jsete ty ktere pritahuji stejnopohlavni jedinci.

Snad se tu vyskytne nekdo, kdy vysvetli ty dalsi varianty, nebo na co by chtel on sahat.

0 0
možnosti
TT

Na plastiku dilda či umělé vagíny.

0 0
možnosti
Foto

Na co? Přece na nějaké nebinární orgány! ;-D

1 0
možnosti
VV

Ted teprve jsem pochopil co pani Lhotska myslela. Ty hexadecimalni.

0 0
možnosti
ND

Já vás pochopila, ale někdo chápat nechce, nebo nemá tu schopnost, má cenu to někomu vysvětlovat? :-)

1 0
možnosti
KL

Jste první kdo pochopil ironii :-). Na druhou stranu je to škoda. Docela jsem se totiž bavila tím, že někteří vzali můj příspěvek vážně :-)...

0 0
možnosti