Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Mně se to docela líbilo. Možná proto, že jsem z nostalgie přetrpěl angažovaného Rapla II a toto bylo řádově lepší.

Jen se mi zdá poněkud zvláštní, že drtivá většina herců použitelná pro původní televizní tvorbu je angažovaná zrovna v Dejvickém divadle.;-)

0 0
možnosti
MB

Na to, abych se neměla chuť na tenhle pořad dívat, na to mi stačilo těch 20 upoutávek denně.

0 0
možnosti
Foto

Už když jsem přetrpěl Kvarteto od Krobota, mělo mě to varovat. To je seriál pro herce, kteří touto problematikou žijí a zdá se jim to vtipné. Já jsem to opět nepochopil.

Závidím těm co se bavili.

3 0
možnosti
MJ

Ano ,přeně jste to popsal, manželka se mi ptala na co vlastně koukáme a já jí odpověděl úplně stejně jako Vy.

0 0
možnosti
Foto

No, je fakt, že jsem si "otvírák" tohoto seriálu představoval jinak, ale na druhou stranu po prvním díle asi není ještě radno hned soudit. Za sebe ale mohu říct, že u seriálu Most! jsem byl na rozpacích z posledního dílu, kdežto u Zkázy D d. jsem byl notně rozpačitý u dílu prvního. No, uvidíme...

3 0
možnosti
Foto

Možná ho pan režizér Krobot natočil proto, abychom ten (herecký) bohémský život dejvickým hercům nezáviděli. Jestli je tomu tak, svůj účel seriál splnil, u mne v tom prvním díle určitě. Rv:-/

1 0
možnosti
DH

Já to tedy neviděl, jen slyšel z ty dialogy vedlejšího pokoje a musím říci, že patrně máte skutečně pravdu. A asi by bylo ztrátou času, kdybych přitom před tou bednou seděl a na cosi takového čučel.

1 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik