Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ona je ještě ministryně?

0 0
možnosti
JB

J40á12n 82B21o46k93o67r

18. 2. 2019 15:23

Alebo... čím viac samovrahov, tým menej samovrahov...

0 0
možnosti
Foto

No to má alespoň logiku ;-DR^

0 0
možnosti
TH

Ten pořad Den D ale vyprodukoval myslitele.

0 0
možnosti
Foto

Také jsem na to myslela, Nováková, Okamura,

0 0
možnosti
MB

Nejsem blbej - ministryni jsem pochopil! Začínám konat! Čím více budu jezdit autem - tak mi zlevní benzin. Už ani krok! Ráno, po opuštění bytu, jsem nechal puštěnou vodu - přes mísu - Na řetízku splachovadla - Přivázaná kočka! Zapnul jsem světla ve spíži i na WC přes den. Souhlasím s moudrovou Venezuelou Maláčovou - Čím více úředníků - Tím více se rozhojní Rozpočet ČR. Já zase očekávám pro sebe levný benzin, vodu a elekřinu - Konám ... !:-)

3 0
možnosti
MS

Podle mě jde pouze o snahu zakrýt Šéfův "malý nevtíravý stát".

Původně jsem sice myslel, že ho chce trumfnout, ale pak jsem si uvědomil že to je v Ano TABU.

0 0
možnosti
Foto

Je neuvěřitelné, jak jsou některé ženy kvůli Babišovi ochotné dělat ze sebe pipky. Jourová, Schillerová, Nováková, kdysi Šlechtová...

1 1
možnosti
Foto

Karma. Předběhl jste mě, už jsem na to téma chtěl taky psát. Ale proč blog zmizel z hlavní stránky?

0 0
možnosti
VV

V zemi kde vam jako podekovani ze setrite vodou vodne i stocne vodarny zdrazi, ci kde zakaznici vypovidaji pevne linky O2 to vysi zdrazi misto nabidky aby si vas udrzeli je mozne vse.

0 0
možnosti

Když šetříte, nemá dodavatel v čem rozpustit fixní náklady a musí tedy zdražit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik