Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jen to hledání dá někdy pořádnou fušku:-))

A to, že ČT "prodala" Kellnerovi Ligu mistrů tedy opravdu chválit nelze.

3 0
možnosti
DR

Neprodala, pouze nebyla ochotna od majitelů autorských práv akceptovat nehorázné částky na další období, byť nabízela víc než minule. A mimochodem, Liga mistrů končí také na veřejnoprávních televizích na Slovensku i v Německu.

Otázkou je jak dlouho ta exkluzivita O2 vydrží, už se jednou spálili.

0 0
možnosti
Foto

J18a59n 58Š22i42k

19. 9. 2018 15:02

Souhlasím s Vámi. Nadávat můžete na všechno, na ČT dávají skvělé pořady. Že některé sama nenatočila není důležité, důležité je, že je vysílá. Občas vysílají i vlastní pozitivní věci. Například Toulavá kamera - Za rodinným stříbrem ukazuje šikovné české lidi, kteří se dokáží prosadit ve světě. Jenže větší sledovanost mají určitě negativní zprávy jiných stanic, které ukazují neštěstí a podněcují v lidech závist. Kdo jen pořád brblá a nadává na všechno, ten si opravdu na ČT nic nenajde. Je to o přístupu k životu, zda sledujeme i hezké věci. Kdo sleduje jen nenávistné věci, je přesvědčený o tom, že ve světě neexistuje nic jiného než zlo.

5 2
možnosti

Souhlas! Nechápu minusování Vašeho textu. Asi jsou tu i zlí lidé... :-)

1 0
možnosti
Foto

Já tedy nesouhlasím. Již se nedívám na této stanici ani na zprávy, protože upřednostňují jen ty události, které oni chtějí vysílat a potom s nimi vystačí na celý čas pro ně vymezený, aniž by zabrousili do jiných žhavějších témat. Opakování seriálů, na kterých se podílejí, nenadchne asi žádného z nás a americké kovbojky na dvojce, které se vysílají tak často, že máte ještě celý děj v paměti, neuspokojí. Poslední rána do zad je sportovní kanál. Tolik reportérů a fotbalových expertů není třeba k tomu, aby nám přibližovali fotbal druhé kategorie, nebo sporty, které zajímají jen úzký okruh lidí. Když neumí zabojovat o vysílací práva, tak ať tam udělají čistku, polovinu jich propustí a zbylé peníze použijí na věci smysluplnější.

Tedy když to shrnu, je to slabota, ale to není jen ČT, také ostatní televizní stanice silně pokulhávají v nabídce svých programů a podle hesla, opakování matka moudrosti, nám předkládají stále se opakující pořady.

Je v tom však také něco pozitivního. Televize již pro nás není atraktivní a my se můžeme více věnovat svým koníčkům, přátelům, rodině i knihám.R^

2 1
možnosti

S takovýmto kategorickým odsouzením nemohu souhlasit! Já jsem s ČT spokojený, že nemám čas hledat programy na jiných televizích! :-)

2 0
možnosti

R^

Kdo pomlouvá veřejnoprávní ČT, pohrdá svobodou a demokracií, i kdyby šlo o prezidenta či jiného politika!

!!

2 5
možnosti
JH

Chybí ji už jen ta svatozář:-)

2 0
možnosti
MK

Taky si myslím, že naproti ostatním stanicím má ČT pořád co nabídnout.

5 2
možnosti
PD

P74e61t30r 21D21r35a55p55a33l

19. 9. 2018 13:07

ČT by měla vybírat poplatky jen za 10 měsíců...v létě je to jedna velká repríza40 let starých pořadů

3 1
možnosti
JU

J23i34ř95í 51U26r56b41a35n

19. 9. 2018 16:03

I za těch 10 měsíců je to moc, těch repríz je určitě více jak 16% vysílacího času a i v tom zbytku převažují dávno vymyšlené provařené formáty bez jakéhokoliv tvůrčího ducha.

1 0
možnosti
JR

J58a80n 84R72á44ž

19. 9. 2018 13:05

Někdo má rád vdolky a někdo zase holky, Prostě nejsme stejní a je dibře, že ani mezi stanicemi TV se dá vybrat.

Někdo nadává na ČT a jiný na Barandov. Nic k divení!

Já jsem rád, že tu máme jak ČT, tak i Barandov, i když se ani na jednu z těch stanic nedívám, neb ani jedna není můj šálek kávy, jak se říká.

Jen mne štve, a to hodně, že provoz ČT je placen daní z vlastnictví televizoru, kterou musí platit i ten (já), který tuto stanici k ničemu nepotřebuje a její oořady ho vůbec nezajímají, neb se dívá jen na placené kanály Golf Chanel, Animal Planet, Viasat History, popřípadě HBO.

1 1
možnosti

Naivní názor, pane Ráži! Česká veřejnoprávní televize nám garantuje svobodu a demokracii! Buďme rádi, že jsme si ji ubránili proti útokům nejrůznějších stran a lobistů! :-)!!

2 4
možnosti
JL

No - čt je skvělá je trošku přehnané tvrzení, Za 8 miliard kč ročně už nějakou zábavu a informace pořídíte, zvláště když budete hrát pořád dokola staré kusy z fondu čt, které jsou ovšem zadarmo. Ale neříkám, že jev čt vše špatně: tak v poslední době podíval jsem se na GÉNIUS ALBERT EINSTEIN či STÍNY NAD JEZERY - samozřejmě to čt nenatočila, a to ani omylem. Co ještě? Sport - jako fanda české ligy mě čt sport permanentně štve, protože bycvh rád viděl nejlepší zápasy v 1.lize, ale to NELZE, protože to koupil Vodafoun - čt prostě trošku zaspala nebo na to kašle. Co mě ještě zaujalo? Myslím, že nic - občas mrknu na Moravce ve věži - je to pořád tentýř evergreen - nuda a stabilní hosti diskutují problémy, které nikoho moc nezajímají. A to je ta naše veřejnoprávní televize za 8 mld. Ještě že mám internet, jinak se unudím. Jo a ještě že mám PRIMA ZOOM. PS: všechny válečné dokumenty ne čt2 už jsem v podstatě viděl, čt to točí pořád dokola, asi je to zadarmo.

5 1
možnosti

Ubohost, pane Libeňský, ubohost!

Já jsem ČT nadšen, její pestrostí programovou, každý má možnost si vybrat to, co ho baví. Zvláště si vážím vynikajících politických komentářů, které jinde neseženu.

Vážím si vynikajících Otázek Václava Moravce, kde mám možnost poznat politiky i nepolitiky v jejich skutečné podobě, díky vynikající režii a díky vynikajícím kamerám. Tento pořad sleduji každou neděli, abych byl v obraze!

Nabídka pořadů je tak pestrá, že většinou nemám čas sledovat jinou televizi. Občas sleduji i Partii na Primě, pořady na ZOOM, ale jinak jsou pořady na ostatních televizích většinou jen ztrátou času. Narychlo natočené filmy s falešnými dialogy. A o falešných politických rozhovorech ani nemluvě! :-)

1 3
možnosti
ND

Já mám čt ráda, v poslední době se na ni dívám nejvíc, ale někdy mi vadí časté opakování poměrně nedávno uvedených seriálů (doktor, Mattoni):-)

1 0
možnosti
Foto

Vidím to také tak.(A také Doktor Martin, nastavování dávno uvaření kaše Všechnopárty, chaotický pořad M. Jílkové Máte slovo apod. Ale nakonec - nikdo mě nenutí, abych se na ČT koukala. Beru raději knihu). Ta nezklame. R^;-)

3 0
možnosti
PD

P17e43t17r 54D21r81a10p64a82l

19. 9. 2018 12:09

no, pokud odmyslím zpravodajství, tak toho pro mě na ČT moc nezbývá. Zmizel fotbal )okresní přebor nemusím), Stardance tedy také ne, pokud náhodou dávají nějaký lepší seriál, tak nesmyslně ve 23 hodin. Jedině pondělní detektivky, to ještě zbylo. Z našich Tv u mě vede Prima

2 1
možnosti

ČT má svoji úroveň v široké nabídce, ale i v úrovni jednotlivých programů! :-)

0 2
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik