Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AW

Vy jste tu její knihu četl? Přiznám se, že já ne, a proto bych si ji netroufl plošně kritizovat. (Tomana jsem četl a skutečně stojí za houby.)

Biatlon jsem nesledoval a při jejích vítězstvích jsem nikdy nekřepčil na stole. Přesto nebo právě proto nechápu potřebu se do Soukalové stále navážet. Dělá placené besedy no a? VIP lístek není levný? Kupte si normální nebo tam nechoďte. Já tam taky nepůjdu, ale nevidím v tom drama.

1 0
možnosti
JV

Já zase nechápu, proč máte potřebu číst o Koukalové články a pak ještě psát do diskuzí, když vás ona ani biatlon vlastně nezajímají?8-o

0 0
možnosti
LH

První byla Neumannova . Pak Soukalova. A nyni jde ve stejných stopách Plíšková . Národ je mel rad. Zblbli je chlapi, co cítili prachy. Hlavní penize maji ti chlapi ( manžele resp otec dítěte ) a ony jsou pro smích .

0 0
možnosti
BH

Nejvíc to naštve ty co si to nepřečtou a úplně nejvíc ty co o jejich bláboly nikdo nestojí tím pádem nekupuje;-)

0 0
možnosti
VN

Interpunkce (čárky v souvětí) výrazně napomáhá k pochopení psaného textu.

Myslím |čárka| že by stálo za to |čárka| abyste se nad tím zamyslel.

3 0
možnosti
JH

smutný příběh...ale prosťáček je vždy snadněji manipulovatelný...

0 0
možnosti
Foto

Já "naši" Gabi nějak nemusel už dříve. Když totiž svým afektovaným hláskem prohlásila na všetečný dotaz jakéhosi novináře z bulváru : Víííte , já za to nemohu , že na všech závodech mě zvolí za Miss....

Cituji asi trochu nepřesně , leč smysl jsem zachoval....:-/

0 0
možnosti
LC

Holce to politicky myslí, ta se neztratí.:-)

2 0
možnosti
Foto

Tu knihu jsem zatím nečetl, jaká je?

0 0
možnosti
MD

Pokud myslíte knihu Jiná Gabriela Koukalová, tak je zajímavá, dobře se čte. Když popisuje závody, tak je to napínavé, i když člověk už ví, jak to dopadlo. Bohužel bulvár i ostatní novináři si z knížky vzali tak cca 5%, kde píše o problémech s bulimií, případně 0,01%, kde se zmíní o prvním sexu a dál už se to šíří stylem "já jsem to sice nečetl", ale vyjadřovat se k tomu budu... Nechápu, proč mají úplně cizí lidi pořád potřebu ji kritizovat, není veřejný majetek a je její věc, jestli dělá besedy, kde vybírá vstupné. Kdo nechce, nemusí tam jít, kdo chce, vstupné si zaplatí. A to srovnání s kriminálníkem je už totálně mimo...

5 0
možnosti
PK

Jen škoda takového obrovského talentu. Doufám, že se na její změně nepodílí většinově její manžel a jde jen o její svobodná rozhodnutí.

4 0
možnosti
OT

Ne, že se podílí. On ji řídí. A řídí ji tak "dobře", že je schopná i pomluvit svoji mámu, která, když Gábina docela vážně pochybovala, jestli si ho vzít nebo nevzít, ji sama tlačila do svatby.

7 0
možnosti
JB

J26i58r47i 81B70o38r

4. 9. 2018 16:14

Pryč se Soukalovou-Koukalovou,teď máme Ledeckou.!

1 2
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik