Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Zkrátka je úděsné, co plodí magistrátní mozky, vypadá to, jako by jeden vedle druhého byli absolventi zvláštních škol pro mentálně postižené

0 0
možnosti

I65v13o 36Ž96á69č68e64k

18. 8. 2018 14:23

Zákoník práce praví, že na pracovišti se nesmí konzumovat alkohol, a to ANI PO PRACOVNÍ DOBĚ. Já toto opatření považuji za přehnané (a v naší firmě nikdo nikoho nehlídá), ale zákon je zákon. Kdo už by jej měl ctít, když ne státní úřad?

0 0
možnosti
Foto

R^Jedno z mych nejoblibenejsich je harrachovsky Frantisek, ale fakt je, ze jedno nikdy nestaci. V Praze jsem se s nim nesetkal.

1 0
možnosti
VH

Ten je výýýbornej, leč na horách šmakuje víc. Mezi 10 - 20 pípaami by se chudák úplně ztratil. :-)

0 0
možnosti
Foto

Podle mě geniální nápad. Včera večer jsem volal do jedné kurtové restaurace v Praze Podolí, abych tam usalašil 20 podunajských motorkářů. Chtěli vědět, jaké pivo tam točí a odpověď byla, že "Vinohradské"

Netušíte někdo, z jakého pivovaru je?

0 0
možnosti
MH

jo jo máte to fajn v té Praze to my venkované jen koukáme.

1 0
možnosti
VH

Šmankote já tam jsem tak 2x za rok a i to je někdy moc...:-)

0 0
možnosti
JB

J79a59n 46B65í52l83e16k

18. 8. 2018 9:45

Vyhozený milion!

1 0
možnosti
PR

Až tak vyhozený není, do něčí peněženky určitě přistál ! :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik