Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petříku! Ty drž hubu a neotírej se..

0 1
možnosti

Karma , R^ sledujeme mistrovství celá rodina. Sázíme mezi sebou, ale zápasy od čtvrtfinále nám nejak nevychází.:-) Za vítěze jsme téměř všichni měli Brazílii a druhé Chorvatsko.. tak mu budeme fandit alespoň ve finále. Stadiony jsou krásné, můžeme jen závidětR^.Jediny zápor co jsem v TV slyšela , že došlo pivo....

0 0
možnosti

Jsem mile překvapen.

Napsal jste to přesně a bez politického balastu.

Karma.

R^

1 0
možnosti
Foto

I98v85a79n 64M42a44r63e80k

13. 7. 2018 14:29

P.Havránku, karma. R^ Je to opravdový fotbalový svátek. R^

2 0
možnosti
Foto

Já jsem vděčná i za tu naši ligu, proto mě zlobí přístup české televize ke svým divákům. Nejmasovější sport na světě by měl míti ve vysílání prioritu, protože při něm je vždy zaručena sledovanost, kterou například golf a jemu podobné sporty oslovující malou skupinu fanoušků, nenahradí.

Co se MS týče, jsem ráda, že jeden z mých favoritů, tedy Chorvatsko postoupilo do finále, ale bude-li soupeř lepší a přesvědčí mě, že si zaslouží titul, budu mu ho přát stejně.

Důležité je, ať vidíme pěkný, útočný fotbal, který oba týmy zdobí a otevřenou hru, bez zbytečných hereckých etud. Finále to nepřísluší a zkazilo by to dojem z celkového krásného zážitku z MS ve fotbale v Rusku.R^

1 0
možnosti

Také mě to štve, leč nic s tím neuděláme...vlastně buď objednat O2 nebo zajít do hospůdky.

1 0
možnosti
Foto

Za mne karma R^

Ale až si Váš článek přečtou místní rusofobové, tak je budou omývat.

3 0
možnosti

P74a31v76e50l 88V56é33b96r

13. 7. 2018 13:56

Všechny totalitní režimy mají své monstrakce dobře připravené.

2 1
možnosti

V této MS organizaci, Rusko Chapeau!! R^R^

3 0
možnosti

R^R^

Je to dobré mistrovství! Ještě, kdyby to tak ti Chorvati zvládli i ve finále!

9 0
možnosti
Foto

Já bych to nevyloučil. Vůbec nemají co ztratit. Francouze bude svazovat větší pocit zodpovědnosti. A jsou favority, což často není dobrá výchozí pozice.

2 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik