Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Malá podvodnice

Na chování králíků

mohla by být dobrá,

možná bude mít kliku -

nespolkne ji „KOBRA“

Být ministryní, to je hračka- stačí být jen opisovačka

0 0
možnosti

K29a52r36e20l 57B37o12k

5. 7. 2018 23:24

Osobně si myslím, že celá vláda je druhá liga.

0 0
možnosti

P77e27t12r 61B30r41o19ž

5. 7. 2018 20:42

Malá je prostě typický reprezentant této vlády. Rv

3 0
možnosti

Ve škole opisovali všichni. Vy ne?

0 0
možnosti

Také jsem se tenkrát ve škole nechal inspirovat cizí prací, ale upravil jsem to svými slovy. Bral jsem to spíše jako šablonu.

1 0
možnosti

Podvádí se všude, to už se asi nedá zastavit. Alespoň je třeba trestat viníky na které se přijde. Paní Malá, neprodlužujte to a odstupte sama. Později to bude mnohem horší.

1 0
možnosti

Opravdu by mne to opisovani zajimalo. V roce 2011 byl internet v cechach a na Slovensku temer jeste v plenkach, o nejakem Google nemel nikdo temer poneti.

Ta pani dnesni ministrine musela mit nejake tajne spojeni na ten prohnily zapad a hlavne take rychle internetove pripojeni.

0 8
možnosti

V roce 1999 jsem učil frekventanty kurzů hledat na Googlu. Vy jste možná neměl ponětí, my ostatní ano..

4 0
možnosti

Ministr je nula. Klidně v křesle ministra může sedět Pepek Vyskoč a nic se se neděje, jen budou novináři chvíli remcat že aspoň ty zuby si měl dát opravit. Rozhodují náměsci, vždy to tak bylo a bude. Proto se můžete dočíst náměstek č. 1 náměstek č. 2 náměstek č. 3, 4 a dokonce některá ministerstva jich mají i 5. Takže na ministra se může přihlásit i středoškolák a nebude to vůbec vadit. Já bych radši přivítala středoškoláka než pochybný vysokoškolský titul.

3 0
možnosti

ANO. Malá nemá do Pepka Vyskoče daleko. Zřejmě proto si ji tam Bureš prsk'.

2 1
možnosti
Foto

J17i68ř67í 24L38i41b95e73r

5. 7. 2018 10:32

Prosím, co chcete čekat od vlády, v jejímž čele stojí bývalý estébák a s největší pravděpodobností i podvodník. Osobně se už nedivím ničemu, horší politickou žumpu jsem v tomto státě od roku 1990 nezažil Rv

13 2
možnosti

Myslím, že to nebude jen Malá - jen mrkněte novináři na tisíce politruků, jak se hýbali na vejšce!!

3 0
možnosti
Foto

Diskutovali jsme to v širším kolektivu a mnozí se přiznali o psání části diplomky. Mě se to moc netýkalo, protože moje diplomka nebyla "okecávací". Ale spousta jich takových je.

3 3
možnosti
Foto

proč ale zrovna takoví musejí sedět ve vládě???

8 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS