Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

do konce roku musí na hřbitovech zmizet osobní údaje : rok narození, místo...

1 0
možnosti

pozn. z pomníků

1 0
možnosti
Foto

R^;-) Kdyby jenom pohádky. Ony i filmy, knihy, atp. Jinak i pekly leckdo, tedy i já prošel, vč. sběru osob. údajů o mně i členech rodiny. Ani to nepominulo dodnes. A nedávno jsem byl v Pekle na Čertovině. Tam jsem měl předplacenou rezervaci na jméno, a na místě si musel ještě připlatit povolení v onom Pekle fotografovat. To povolení ovšem nebylo na jm. ani jiné osob. údaje, jen jsem si musel připnout visačku, že smím;-)

0 0
možnosti

Prosím: z Nebe osobní data neunikají??

0 0
možnosti
Foto

Ale ta jsou u zástupců stolice nejvyšší;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik