Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

Je to politika firmy a nic nám do ní není. Na nás, na našich soudech a případně legislativcích bylo pouze řešení dieselgate, které ale bohužel vedlo do ztracena.

0 0
možnosti
JR

J29a27r86a 21R80a28n59k

14. 12. 2017 20:49

Ziju v Kanade a nedam dopustit na Prius Hybrid - akorat ne do snehu, jinak veskere taxiky zde jsou hybrid

....a cekam na male elektricke Volvo.

0 0
možnosti
VV

vcera jsem byl v servisu a zatimco jsem cekal na technika jsem si prohlizel vystavene modely. docela mne upotal Auris touring Sports Hybrid. dal jsem se do reci s prodavacem, ze by se mi docela libil, ale jak dlouho vydrzi ta baterie , a co stoji nova. Prej stejne jako auto. skoro to stoji zato premejslet o mensim modelu.

0 0
možnosti
RE

Je to jenom o lidech. Když to nikdo nekoupí, musejí zákonitě s cenou dolů, ale dokud kupují....

1 0
možnosti
JV

J21i81r96i 66V37r22a67b95e39c

14. 12. 2017 17:26

Bude se zase stěžovat u EU?Přece když mě něco patří, mohu to komukoliv prodat za co chci. Já zato mohu koupit u koho chci. Samozřejmě legálně a zdaněno.

1 0
možnosti
PP

P48e27t82r 77P71o96l26á83k

14. 12. 2017 17:24

Jina cenotvorba, vetsi konkurence, jinak postaveny autopark( uplne jine typy vozu ), nizsi dane = v USA stoji auta obecne o desitky procent min, nez v Evrope. Mimochodem, je to dano take normami, ktere jsou v Evrope prisnejsi = vetsi investice automobilek. Je to tak leta, tak se divim, ze vas to zaujalo az ted.

1 0
možnosti
Foto

Přečetl jsme jen perex, ale vím už dávno, že v USA jsou auta levnější. Ovšem, +doprava+americké specifikace (červené směrovka).

0 0
možnosti
VV

Nejen auta. A konkretne v USA na vetsina evropskych automobilek sve zavody. Konkretne VW v Chattanooga.

1 0
možnosti
KB

Nezlobte se, ale to jsou takové řeči o ohýbání hřbetů. Je to prostě obchodní strategie. Obecně jsou auta v USA levnější, než kdekoliv v Evropě. Vyberte si jakýkoliv model třeba Mercedesu a v USA jen najdete o 20 a více % levnější. Je to prostě obrovský trh.

I když budete někde číst, jak roste prodej, tak prodej dieselů činí v USA zanedbatelné procento, tuším tak kolem 1%, rozhodně to není o moc víc. Abyste tam prodal nějaký diesel, tak musíte přijít v podstatě s dumpingovou cenou. Více méně ho tam prodáváte jako doplněk sortimentu. Touareg TDI tam navíc není žádné nóbl auto.

1 1
možnosti
LU

Touareg TDI tam navíc není žádné nóbl auto.R^

A ešte k tomu made in Sovakia:-/

2 0
možnosti
PK

Cena u nás je bezpochyby včetně DPH, v USA bez (žádné tam není). Rozdíl nijak neobhajuji, pouze bude nižší.

0 0
možnosti

To je pravda, DPH tam není. Je tam daň z prodeje.

0 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik