Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Snad je dobre pripomenou minule obdobi, kdy se na postu ministra dopravy vystridaly TRI osoby v jednom roku. Take kazdy statni project musi mit presna pravidla, jak se ma schvalovat a kdo je zucastnen v tomto schvalovani (vse ve forme zakona). Take dalsi zakon MUSI presne specifikovat, jak se bude vykupovat (i vyvlastnovat) puda pro jakykoliv projekt. Oba zakony bylo by dobre predlozit Ustavnimu soudu pro prosetreni ustavnosti. Vyhneme se dlouhodobym soudnim sporum.

Zde zase narazim na kvalitu nasich politickych zastupcu. Dnesni povolebni tahanice ukazuje ne moc dobrou budoucnost ve vyreseni te kvality. Snad protlacovani bezkoalicni vlady vitezem voleb, muze prinest kvalitni osobnosti na mista ministru. Zde mi vsak vadi hodnoceni kvality techto osob a jejich schvaleni, ze je v rukou jedne osoby. Ne moc dobry vyhled pro budoucnost.

0 0
možnosti
MS

Na těch včerejších dvou novinkách je pro nás ostudný ten fakt, že Rakušané těch 25 km dálnice postavili za dva roky (!) a že ten nový koridor Berlín-Mnichov-Vídeň je delší, než kdyby se do Vídně jelo přes ČR, ale nesrovnatelně rychlejší. Zatímco u nás se o nových dálnicích a vlakových rychlostních koridorech jenom planě kecá, u západních sousedů se na tom tvrdě maká.

3 0
možnosti
Foto

Za dva roky to zcela určitě nepostavili. Nepočítáš projektovou přípravu, povolení a výkupy.

0 1
možnosti
JR

J12a96n 26R30á15ž

9. 12. 2017 11:02

Za prvotní úkol nové vlády musí být omezení vlivu občanských sdružení do povolování staveb dopravní infrastruktury. Zejména odmítnout praxi, kdy tato sdružení mohou označovat svůj názor za veřejný zájem!!! Veřejným zájmem je stavět dálnice a rychlostní železnice a jen když se stavba dostane do konfliktu s individuálním zájmem stavbou přímo dotčených osob (vlastníci nemovitostí a obce), bude možno řešit spor soudně. Neziskovka nemůže být účastníkem řízení nebyla-li založena vlastníky nemovitostí na kterých stavba má být nebo občany dotčených obcí.

8 0
možnosti
VH

"Otevření železničního koridoru znamená, že od neděle bude rychlejší spojení mezi Berlínem a Mnichovem. Cesta vlakem bude trvat méně než 4 hodiny. Zkrátí se oproti současnému jízdnímu řádu přes naší republiku o více než 2 hodiny."

Ono se jezdí z Mnichova do Berlína přes ČR? Fakt?

Nebo se o dvě hodiny zkrátí cesta z V í d n ě do Berlína??

1 0
možnosti
Foto

Za B. je správně. Přes Mnichov to bude do Vidně kratší, než přes Prahu. Ale přes Prahu to zase bude hezčí.

1 0
možnosti
Foto

u nás aktivisti automaticky napadají všechny stavby, jen se o nich začne uvažovat a to neskutečně brzdí zahájení stavby. Spekulanti skupují pozemky na plánované trase a blokováním prodeje šponují ceny. Chtělo by to aktivisty odstřihnout a povolit rychlé zábory půdy za pevně stanovené rozumné ceny.

9 0
možnosti
VV

Nevim, zda lze porovnavat.

Obe jmenovane zeme jsou nesrovnatelne bohatsi A ti predcazejici ministri toho zaspali mnohem vic. Mozna byste pana Toka i pochvalil, kdyby byl v jine strane.

3 1
možnosti
VH

Mě je to úplně fuk z jaké je strany. Jen bych rád v dohledné době projel naší zemičku vlakem který urazí např. Ostravu - Plzeň za 2 a půl hodiny. Podobně dálnice by měly mít prioritu 1) severní trasa do Ostravy, 2) dostavět severní obchvat Prahy , 3) dálnici na napojení na Rakouskou stranu. Mě taková, či podobná koncepce chybí.

4 0
možnosti
PT

P30e81t82r 85T14o29m86e49k

8. 12. 2017 22:45

Souhlas. Ministr Ťok za dobu svého působení nepředvedl doslova vůbec nic. Jen sliboval a brzdil. To mu jde.

1 1
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik