Děkujeme za pochopení.
J77a16r98o37s84l26a78v 60L12i57m84a
Snad je dobre pripomenou minule obdobi, kdy se na postu ministra dopravy vystridaly TRI osoby v jednom roku. Take kazdy statni project musi mit presna pravidla, jak se ma schvalovat a kdo je zucastnen v tomto schvalovani (vse ve forme zakona). Take dalsi zakon MUSI presne specifikovat, jak se bude vykupovat (i vyvlastnovat) puda pro jakykoliv projekt. Oba zakony bylo by dobre predlozit Ustavnimu soudu pro prosetreni ustavnosti. Vyhneme se dlouhodobym soudnim sporum.
Zde zase narazim na kvalitu nasich politickych zastupcu. Dnesni povolebni tahanice ukazuje ne moc dobrou budoucnost ve vyreseni te kvality. Snad protlacovani bezkoalicni vlady vitezem voleb, muze prinest kvalitni osobnosti na mista ministru. Zde mi vsak vadi hodnoceni kvality techto osob a jejich schvaleni, ze je v rukou jedne osoby. Ne moc dobry vyhled pro budoucnost.
M45i41l74a58n 16S54t64e56h96l89í77k
Na těch včerejších dvou novinkách je pro nás ostudný ten fakt, že Rakušané těch 25 km dálnice postavili za dva roky (!) a že ten nový koridor Berlín-Mnichov-Vídeň je delší, než kdyby se do Vídně jelo přes ČR, ale nesrovnatelně rychlejší. Zatímco u nás se o nových dálnicích a vlakových rychlostních koridorech jenom planě kecá, u západních sousedů se na tom tvrdě maká.
J72i36ř46í 44H75e63r74m84á15n41e53k
Za dva roky to zcela určitě nepostavili. Nepočítáš projektovou přípravu, povolení a výkupy.
J12a96n 26R30á15ž
Za prvotní úkol nové vlády musí být omezení vlivu občanských sdružení do povolování staveb dopravní infrastruktury. Zejména odmítnout praxi, kdy tato sdružení mohou označovat svůj názor za veřejný zájem!!! Veřejným zájmem je stavět dálnice a rychlostní železnice a jen když se stavba dostane do konfliktu s individuálním zájmem stavbou přímo dotčených osob (vlastníci nemovitostí a obce), bude možno řešit spor soudně. Neziskovka nemůže být účastníkem řízení nebyla-li založena vlastníky nemovitostí na kterých stavba má být nebo občany dotčených obcí.
V73l60a58d42i38m48í16r 59H59r24u70b54ý
"Otevření železničního koridoru znamená, že od neděle bude rychlejší spojení mezi Berlínem a Mnichovem. Cesta vlakem bude trvat méně než 4 hodiny. Zkrátí se oproti současnému jízdnímu řádu přes naší republiku o více než 2 hodiny."
Ono se jezdí z Mnichova do Berlína přes ČR? Fakt?
Nebo se o dvě hodiny zkrátí cesta z V í d n ě do Berlína??
J94i69ř85í 42H10e43r72m90á49n50e24k
Za B. je správně. Přes Mnichov to bude do Vidně kratší, než přes Prahu. Ale přes Prahu to zase bude hezčí.
Š84t27ě51p52á90n 38B77i41c84e49r74a
u nás aktivisti automaticky napadají všechny stavby, jen se o nich začne uvažovat a to neskutečně brzdí zahájení stavby. Spekulanti skupují pozemky na plánované trase a blokováním prodeje šponují ceny. Chtělo by to aktivisty odstřihnout a povolit rychlé zábory půdy za pevně stanovené rozumné ceny.
V82o45k40o45u43n 86V39l84a25d48i14m40i20r
Nevim, zda lze porovnavat.
Obe jmenovane zeme jsou nesrovnatelne bohatsi A ti predcazejici ministri toho zaspali mnohem vic. Mozna byste pana Toka i pochvalil, kdyby byl v jine strane.
V71l66a69d95i82m57í23r 49H32a45v72r25á85n94e24k
Mě je to úplně fuk z jaké je strany. Jen bych rád v dohledné době projel naší zemičku vlakem který urazí např. Ostravu - Plzeň za 2 a půl hodiny. Podobně dálnice by měly mít prioritu 1) severní trasa do Ostravy, 2) dostavět severní obchvat Prahy , 3) dálnici na napojení na Rakouskou stranu. Mě taková, či podobná koncepce chybí.
P30e81t82r 85T14o29m86e49k
Souhlas. Ministr Ťok za dobu svého působení nepředvedl doslova vůbec nic. Jen sliboval a brzdil. To mu jde.
- Počet článků 338
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2093x