Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ já mám ráda české máslo, když rozpustím to německé zustane jen mastná voda a pivu nerozumím, ale chutná mi hezky zažene žízeň hezký den :-)

1 0
možnosti

Dano, taky se ráda napiji piva (plzeňské na žlučník), ale po ničem snad nemám větší žízeň!:-D

0 0
možnosti
Foto

Rakouský "butter milch" je skutečně lahůdka. Dost se podobá bývalému českému podmáslí, nevím však čím to je, ale je mnohem chutnější. V Nizozemsku jsem před lety občas pil "karnemelk", ten se mu také nevyrovná.

Možná je to také rakouským podnebím a tím, že když si člověk vyhládlý a pocením vyschlý po túře v horách dá ten butter milch, tak chutná jinak. Kdoví?

1 0
možnosti
VH

Souhlas Jaroslave, je to naprosto jedinečné, a když jde o čerstvě čepované, tak i pivíčko v tu chvíli jde stranou...R^

1 0
možnosti
Foto

Já chodím jen do slušných hospod a tam je Plzeň "Za pade".

0 0
možnosti
PB

O víkendu na výletě v Rokycanech na náměstí za 35.

Ty venkovský hroudy si fakt žijou. :-)

Jo vlastně u Glaubiců vedle Malostraňáku stojí snad pořád asi 33.

1 0
možnosti
PK

Před 60i lety jsem míval k večeři u babiček na venkově "jen" výborný chléb s máslem. Žádná šunka, salámy. Pokud bych takové voňavé máslíčko dnes mohl koupit, tak padesátka za čtvrtku není problém. Dnes ale i tzv. čerstvá másla nevoní, špatně se roztítrají. Ale ani másla za socíku z obchodu nebyla nic moc, i výběr, nejen jednička.

0 0
možnosti
VV

Ono udelat z mlika maslo da preci jen trochu vic prace nez z vody a jecmene pivo. A vychozi suroviny u piva jsou take levnejsi.

A v jizni revansisticke republice stoji pullitr piva tak 2,50 az 3€ a maslo je v soucasnosti tak za 1,50 az 1,70€.

0 1
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik