Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vy všichni jeho kritici, mu morálně, vzdělaností a moudrostí, nesaháte nad podrážku jeho obuvi!

2 0
možnosti

To, že kopete neustále do Zemana, to jsem schopen akceptovat, ale tohle je na mě už moc silná káva. Sorry jako.

1 0
možnosti

Z věty: "................, ale vždy dává prostor pro polemiku s jeho slovy." usuzuji, že si děláte srandu...

Vyslechl jsem velmi pečlivě a opakovaně několik rozhovorů s tímto pánem a ničeho takového jsem si u něj nevšiml.

1 0
možnosti

No kde si mám ten rozhovor přečíst ?

Přečetl jsem jen článek, na který dáváte odkaz.

Můj názor ? Všichni jsme děti boží. Každý má svoje dobré stránky, i ten Zeman.

Halík a jeho přístup se mi líbí. Nechybí mu pokora, nevidím u něho nenávist. nepodlézá mocným. Nemusí, na rozdíl od Duky..

Je to dobrý křesťan. My jsme jen taková banda neurvalců, skončíme v pekle,

já už tam mám fleka, budu přikládat pod kotel.;-D

Autorovi karma.R^

1 2
možnosti

J78o37s28e53f 46P44o78t41r

11. 7. 2017 22:42

Nedávno jsem četl v MF Dnes rozhovor jednoho našeho úspěšného mladého herce a režiséra, který prohlásil, že potom co poznal svět, musí konstatovat, že většina lidí zde jsou východoevropští balíci. Diskuze to stoprocentně potvrzuje.

1 4
možnosti
Foto

Děkuji za odkaz na onen rozhovor, který jsem si pozorně vyslechl.

Musím říct, že jsem z jeho obsahu i z hloubky neuvěřitelného nadřazení, sebechvály a pokrytectví profesora Halíka naprosto znechucen. Rv

Řeknu konkrétně proč:

Pan Halík je v tomto rozhovoru od samého počátku zcela pohlcený a sebe uspokojený "smrští cen", které dostává v zahraničí, což je dle jeho vlastních slov "vyváženo závistí a malostí", se kterou se naopak setkává v České republice. Pan Halík přitom vůbec neuvažuje o tom, proč tomu tak je a absolutně si sám nepřipouští, že by mohla být nějaká chyba také v něm.

Pan Halík (opět dle jeho vlastních slov) se již od malička bránil tomu, aby jako jedináček nebyl příliš zahleděný sám do sebe. Už jenom tvrzení něčeho takového spíš svědčí o tom, že se mu to příliš nepodařilo.

Svou kandidaturu na prezidenta nepotvrdil proto, že by při ní údajně "musel říkat věci proti svému svědomí". Které to konkrétně jsou, to však nevysvětlil, přestože na to byl opakovaně dotazován.

Zbylé cca 2/3 celého rozhovoru se pak neustále točily kolem nejrůznějších (i těch vyloženě nejsprostších, např. - "Zemana bude volit cca 10 tvrdého jádra i kdyby dělal pod sebe!") odsudků a posudků prezidenta Zemana, a to přesto, že bylo redaktorkou naznačeno, že některé takové věci jsou vyloženě neetické. To ovšem panu Halíkovi vůbec nepřekáželo v tom, aby nazval prezidenta Zemana lhářem, opilcem, člověkem s rozpadem osobnosti a kandidátem, protože si tak přeje Rusko a Čína, které v něm chtějí mít na Hradě svého člověka.

Ano, byl to opravdu skvělý rozhovor s profesorem Halíkem! Až natolik, že nikomu nedoporučuji ho zhlédnout a vyslechnout po jídle! ;-€Rv

10 2
možnosti
Foto

Vyslech jsem jej. A bez problémů či znechucení. Jde o obvyklou ,,formu jájství", KTERÉ SE NELZE VYHNOUT ANI U LIDÍ se zdánlivě vysokým kreditem, či postavením. Nakonec,i svatý může pokušení podlehnout, ač sám tvrdí, že jemu se to nemůže stát. Zde pro ilustraci např. i viz.:viz.: https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/nejde-jen-o-babise-i-kdyby-mel-svaty-tolik-moci-zneuzije-ji-rika-marvanova-34090?dop-ab-variant=&seq-no=1&source=hp

3 1
možnosti
Foto

Vážený pane Havránku, díky za Váš článek a za upozornění na rozhovor.

Jak jsem psal včera, Tomáš Halík vzbuzuje velké vášně, i když - a to je zajímavé - nemá v mimocírkevních strukturách žádnou moc. Přesto - i v této diskusi - se objevují výrazy a názory, které - pokud by člověk T.Halíka neznal - by tohoto člověka zcela znemožnily.

Je to zajímavý sociologický úkaz. Nutnost se vymezovat vůči někomu, komu nerozumím, kterého neposlouchám a který mi nemůže nijak ublížit. Je to o tom podvědomí freudovského stylu, že ostatní tuší, že by mohl mít pravdu, ale právě proto je třeba jej zašlapat.

On nastavuje zrcadlo, v kterém se vidíme a naše tváře jsou v něm pokřivené. To nás přirozeně rozčiluje a hledáme viníka. Je snadnější rozbít to zrcadlo /Halíka/, než si uvědomit. že to je naše nitro, které dává našemu vnějšímu zjevu tu pokřivenou tvář. Tak raději budeme křičet na toho, kdo to zrcadlo nastavil.

Karma. R^

8 8
možnosti

myslíte, že jeho životopis, jak se ptám níže, je tedy podvrh. Kdybych měl na T. Halíka kontakt, zeptal bych se ho ať odpoví ano, ano - ne, ne.

3 1
možnosti

Byl jsem vychován babičkou, ortodoxní katoličkou. Ale zběhl jsem. Přesto obdivuji církevní architekturu, hudbu, bohužel "filozofii" považuji za zkamenělou. Myslím si, že Halík sbírá ceny protože tady nikdo v této "branži" není a někomu se musí cena dát. Mne neoslovuje, naopak.

6 3
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS