Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ne že by to nebylo vtipné, ale diskusi, vlastně spíše doporučované příspěvky pod článkem jsem četla i bez tohoto blogu...

Nějak jsem čekala autorovu vlastní myšlenku.

0 1
možnosti
Foto

Havránek jich příliš nemá, tudíž musí šetřit.

0 0
možnosti

Popsání absence myšlenky bezmyšlenkově nesvědčí o přispěvatelích, že by byli nějací myšlenkoví obři.:-)

PS: Nepoužil jsem žádnou myšlenku, abych nenarušil myšlenku vlákna.

0 0
možnosti
Foto

Proč? Protože byste to tak chtěl? Nebo má vaše nesmyslná první věta nějakou utajovanou logiku?;-)

0 0
možnosti

Jejda, To neřešte. Moc jsem nad tím nepřemýšlel.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ano, v tom se podobáte panu prezidentovi;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik