Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J17a40k13u51b 94Š26o67l56c

29. 3. 2017 8:29

Od pana Drahoše, zdá se, neuslyšíme nic jiného než bruselský newspeak.

1 0
možnosti

Hmmm, tak nevzdělaná nula Ovčáček uráží úspěšného českého vědce a předsedu Akademie věd. Humorná představa.

Vypadá to ale, že z pana Drahoše má současná hradní sebranka docela nahnáno, já mu budu držet palce :-)

2 0
možnosti

Na druhou stranu se tomu hradnímu kašpárkovi nemůžete divit. Co by z něj asi bylo, pokud by to jeho pán na Hradě zabalil? Nikdo, s alespoň elementárními zbytky zdravého rozumu, takovou provařenou loutku nezaměstná.

2 0
možnosti
Foto

hloupé hodnocení, pokud zde někdo urážel, tak to byla média Rv

0 12
možnosti

.... tak jedna věc je ohlásit kandidaturu, druhá pak rozjet pořádnou kampaň a vymezit se nějakým způsobem v zásadních otázkách vůči jiným kandidátům,- tam se bude "lámat chleba" a nějakej Ovčáček s tem bude mít pramálo společnýho !

1 1
možnosti

Krátké a výstižné. R^R^

7 0
možnosti

mě neznámý pán (tím myslím jeho názory na aktuální témata) vypadá důstojně, ale pokud se o někom Tibetská Odbojová Parta prohlásí, že je to pro ně vhodný kandidát, jeho důvěryhodnost rázem rapidně klesá

5 9
možnosti

J50a74n 69B37u68r53d43a

28. 3. 2017 20:49

Nebudu mít kampaň, řekl Zeman. Vyšlo najevo, že to byla lež.

Prezident lže; národ oněměl překvapením.

14 0
možnosti
Foto

Mohu se zeptat co pucflek řekl? Nějak mi to uniklo.

4 1
možnosti
Foto

Tak už jsem to dohledal:

„produkt PR“ a za fíkus, který by vyhovoval stranám"

Já jsem čekal, že to přijde, ale nečekal jsem že tak rychle. Upřímně řečeno když jelito Pucflek takto označuje jednoho z předních vědců, akademika, tak to snad ani nesvědčí o buranství, nebo hysterii, ale především o ubohosti. A pokud budeme vycházet z toho (a to musíme, jinak to není možné), že je Pucflek pouze mluvčím prezidenta, tak to jen dokazuje staré známé pravdy o Zemanovi.

19 0
možnosti

Jiřího Drahoše také vnímám jako nejlepšího kandidáta na prezidenta!

Bohužel, lidi zblblí Zemanem na to řeknou, že takového učeného pána nechtějí...

:-)

14 1
možnosti

Mnoho takových zatím ani neví kdo je ten pan Drahoš. Určitě od začátku dubna bude nejen v tisku, ale i rozhlasu a TV. Pak budou moci hodnotit.

1 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik