Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

Píšu to o něco později (7. 3. 17) a mezi tím se ukázalo, že ČNB se zachovala jako ta kobyla co kolem sebe kope.

Leden 391 miliard kč - nejvíc za celou dobu intevencí

0 0
možnosti
ZH

Jako finančního analfabeta by mě zajímalo, proč ČNB za ty miliardy eur co má musí kupovat koruny od spekulantů zpátky? Proč by nemohla vláda za ně koupit rychlovlaky, pozvat Němce, ať nám postaví rychlodráhy a dálnice. Ať si spekulanti za ty koruny koupí třeba v Pardubicích perník. Pozvedne to ekonomiku.

Může mi někdo fundovaně odpovědět?

P. S. Moje sestra oslabením koruny získala tolik zakázek, že 70 šičkám mohla zvednout plat, zavést ISO 9000 a ješte konečne postavit vysněnou chaloupku. :-)

1 0
možnosti
Foto

ti darebáci by měli být hnáni k odpovědnosti !;-O

0 0
možnosti
Foto

Ten, co jmenuje jako značka šicích strojů, přibral za tu dobu 40 kilo, přikoupil asi 8 ha vinic a vypadal spokojeně. Cílem byl přece spokojený občan, a protože spokojená byla jistě celá bankovní rada, dá se říci, že naše cíle byly splněny. A exekutorskou mafií uštvaní občané skáčou z balkonů.

10 0
možnosti
JL

Poslouchal jsem guvernéra čnb, když se ho redaktorka zeptala, kde čnb ty peníze, za které nakupuje aura, bere, zda je tisknou - on odpověděl šalamounsky: jsou elektronické, ale máte pravdu. Takže může mi nějaký ekonom vysvětlit, jak tohle funguje? Češi nakupují elektronická eura za elektronické koruny....Jakou tedy mají de facto ty peníze hodnotu a k čemu ta intervence vlastně je, když peníze jsou "bezcenné" a to oboustranně? Děkuji, vím, že nikdo inteligentně neodpoví.

0 1
možnosti
BM

Mám také dojem že intervence zhoršili naší situaci a stáhli nás mezi "rozvojové země". Slováci žádné neměli a jsou na tom podstatně lépe. Je třeba ukázat na ty co toto zavinili a stále ještě jsou na svých místech a stále "škodí" naší zemi.

11 0
možnosti
JV

J68i17r67i 33V23r93a82b55e38c

28. 2. 2017 12:28

To jde snad těžko u Slováků;-D Intervence Euro proti euro ?

3 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik