Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám poněkud hrubší analogii k Peroutkovi. Reicin dokonce skončil na popravišti, vrhá do snad poněkud lepší světlo na jeho vlastní hříchy?

0 0
možnosti
Foto

Jako sebereflexe možná. Ale ty nadávky všeobecně už považuju za dost ubohé.

3 0
možnosti
Foto

Trošku mi chybí v uvažování autora blogu logika.

Autor se nedávno rozhořčil nad tím, že by měl být zákon o hanobení prezidenta. No potěš koště! To přece nemůže projít, když máme tu demokracii a svobodu slova.

A dnes se stejnou sveřepostí skáče metr a půl vysoko, že někdo někoho "uráží a vše mu projde". Co takhle, pane Havránku, přijít s návrhem na potrestání prezidenta a jeho úředníků za hanobení kohokoli, kdo nepracuje v prezidentských službách.

Vy by jste, pane Havránku, mohl být tím, kdo jako první podá trestní oznámení. Protože jsi-li bez viny, hoď kamenem. A Vy házet můžete, dle Vašeho pokřiveného náhledu na svět je označení "neschopný pucflek" asi lichotka.

Víte, mě a mnoha dalším lidem jsou lidé jako pan Ovčáček na straně jedné, pan Herman na straně druhé a mnoho mnoho dalších bez rozdílu aktuální politické orientace s podobně pokřivenou logikou, velice čitelní. Opojení z plného koryta už nestačí, musí být vidět a dokazují nám to svým hlasitým mlaskáním.

6 3
možnosti

Pokřivený pohled na svět tady má někdo úplně jiný. Hádejte kdo?

5 2
možnosti

Nemate na nej, nemate ani na to, abyste zblo z nej chapal. Ale urazky by vam sly, ty ano. V nich jste dobry.

4 16
možnosti

To jsem moc rád. Kdybych začal Ovčáčka chápat, nebylo by se mnou něco v pořádku...:-)

8 1
možnosti

S příspěvky pana ex Havránka jsem často nesouhlasil. Ovšem na rozdíl od Vašich měli obsah a úroveň. Uvítal bych, abyste se přejmenoval, protože Vaše jméno mě občas ještě splete a tak ztrácím čas.

4 7
možnosti

Josefe mám pro Vás skvělou pomůcku. Josef Havránek začíná na Josef, a já mám před jménem Vladimír...se mnou prosím neztrácejte čas....:-)R^

6 1
možnosti
Foto

Prezident Zeman se sice snaží vetřít do přízně Donalda Trumpa, ale obávám se, že jsme pod rozlišovací schopností celé jejich administrativy. Tam se spíše bude šířit nějaký celkový report o naší zemi, kde bude napsáno, že Pucflek dostal k narozeninám odchod současného amerického velvyslance. Pucflek bohužel neřekl: "Pan prezident se raduje...", on použil 1. osobu jednotného čísla. Prostě Pucflek si uplivl na velvyslance, a na to jsou Američané citliví. Velvyslance berou vždy jako reprezentanta sama sebe. Tohle nám ještě připomenou. Jenom jejich diplomatická zdrženlivost nezapříčinila okamžitou protestní nótu. Dokážete si představit ten cirkus kdyby totéž Pucflek řekl na adresu čínského nebo ruského vyslance?

21 3
možnosti

Já si nedovedu představit, že by se pucflek vůbec něčeho podobného odvážil. Přesně ví, za jakých okolností má držet h u b u a krok.

2 1
možnosti

J67i26r66i 38V90r83a70b60e81c

21. 11. 2016 14:13

At jen zustane MZ zalezeny, aspon nenadela ostudu.

KarmaR^

15 3
možnosti

Pucflek - přísný člověče, a jak byste asi nazval sebe?:-)

4 21
možnosti

To není tématem blogu ČT Josefe.

11 1
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik