Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Viděl jsem to, hraju tenis,a vím, že se při hře může stát cokoliv. I mně se to stalo.

Jsem ale přesvědčen, že Hingisová samozřejmě nemířila na oko, ale zcela jistě mířila na hlavu. A to by se nemělo dělat ani u profesionálů.

Souhlasím s autorem a dávám karmu.R^

0 0
možnosti

Střelba do těla je v deblu relativně běžná záležitost. Je to dáno rychlostí výměn. Strefit se do oka jistě nikdo nezkouší (při pohybu hráče taky těžko), náhoda je blbec. A ten míč je při více než stokilometrové rychlosti dostatečně tvrdý na zlomení lícní kosti

0 0
možnosti

Je vidět, že jste tenis nikdy nehrál. Já jsem nechtěně téměř zabil svého spoluhráče ve čtyřhře, když jsem ho nešťastnou náhodou trefil svým prvním servisem přímo do zátylku. Padl, jako podťatý a deset minut se pak dával dohromady. Prostě smůla.

3 0
možnosti

Jenže Vy nejste jeden z nejlepších tenistů na světě, kteří dokáží rozdávat míčky s centimetrovou přesností. Takže si spíš myslím, že to udělala schválně. Jenže to nelze dokázat.

5 0
možnosti
Foto

Souhlas. Četl jsem i její následné vyjádření na dotaz k tomuto úrazu kde řekl, že s tím soupeřka musela počítat, že se taková věc stává.

Má nepochybně pravdu, ale politováním dopadu jí odpáleného míčku by se jí huba nezkřivila.

9 0
možnosti

Že se nesportovně chovala i poté je možné (nikdo jsme u toho nebyl). Jen ten výklad o záměrném zranění oka mně s.. štve.

1 0
možnosti
  • Počet článků 338
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2093x
62 let, hodně zájmů, hlavně cestování. Mám moc rád Rakousko, pro jeho přírodu, srdečné lidi, rozmanitost a pohodu. Jinak kolo, lyžování, četba, biatlon a dokumenty.

Seznam rubrik